Ikona 06:35 min Ikona Sunrise System

127% więcej ruchu w sklepie internetowym! Przebieg współpracy z SerwetSPA w ramach usługi SEO Cloud

Promocja sklepu internetowego w sieci ma wiele oblicz. Jednak do jednych z najskuteczniejszych pozostaje budowanie jej widoczności w wyszukiwarce Google – w końcu to właśnie do niej zwracają się internauci, gdy poszukują nowego produktu z tak naprawdę każdej branży. Niestety, wybierając tylko kilka wyrażeń kluczowych i zapewniając im nawet najwyższe pozycje, znacząco zostaje ograniczona liczba potencjalnych Klientów, którzy mogą zostać skierowani na stronę internetową. Firma SerwetSPA przekonała się, że pozycjonowanie sklepu internetowego poprzez dopasowanie się do oczekiwań użytkowników wyszukiwarki i budowanie widoczności witryny to znacząco lepsze rozwiązanie, które może zapewnić:

 

Kilka słów o firmie

 
SerwetSpa – kompleksowe zaopatrzenie kosmetyczne
Firma SerwetSPA oferuje szeroki zakres zaopatrzenia kosmetycznego dla gabinetów SPA, jak i salonów kosmetycznych. Dotyczy to nie tylko produktów pielęgnacyjnych, ale również dekoracji, jednorazowej odzieży czy profesjonalnych preparatów do dezynfekcji i sterylizacji wyposażenia.
W sklepie internetowym serwet-spa.pl można również znaleźć asortyment dla Klientów detalicznych – od produktów do manicure i pedicure, przez rozwiązania do depilacji, po zróżnicowane kosmetyki pielęgnacyjne. Firma oferuje wyłącznie rozwiązania znanych i cenionych marek polskich oraz zagranicznych.

 

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?
Celem Klientki poprzez zlecenia pozycjonowania Sunrise System było zapewnienie swojemu sklepowi internetowemu znacznie większą widoczność, a tym samym zwiększyć świadomość istnienia brandu SerwetSPA wśród internautów. W rezultacie miało się to, oczywiście, przełożyć na pozyskanie nowych Klientów – zarówno tych detalicznych, zainteresowanych kosmetykami pielęgnacyjnymi, jak i salonów kosmetycznych czy SPA, poszukujących wysokiej jakości zaopatrzenia prowadzonych gabinetów. Wiedząc już o oczekiwaniach Klientki mogliśmy szczegółowo zweryfikować naszą ofertę, aby wybrać usługę, która zapewni stronie internetowej najlepszą promocję w sieci.
Jakie kroki podjęliśmy?
W grudniu 2017 roku podpisaliśmy umowę z Klientką na promowanie witryny w ramach usługi SEO Cloud. Skupia się ona na zwiększaniu widoczności strony internetowej w wyszukiwarce Google. Rezygnując z tradycyjnego podejścia do pozycjonowania, zapewniliśmy tym samym witrynie ochronę przed zmianami wywołanymi algorytmami Google, ponieważ ruch na stronie nie był już uzależniony od wysokości i stabilności pozycji. Zamiast tego promowana strona może wyświetlać się na dziesiątki, a nawet setki wyrażeń kluczowych wpisywanych na różne sposoby przez użytkowników zainteresowanych detalicznym i hurtowym zaopatrzeniem kosmetycznym. W ten sposób docieramy do określonej wcześniej grupy docelowej, zapewniając znacznie większe szanse na pozyskanie nowych Klientów.

 

Efekt I

 

Większa widoczność strony = więcej ruchu na stronie

Od pierwszego dnia intensywnie pracowaliśmy zarówno nad optymalizacją strony, aby dostosować ją do wymogów Google, jak i poza stroną, budując jej naturalny profil linkowy. Działania zostały odpowiednio rozłożone w czasie, aby móc na bieżąco analizować skuteczność naszych prac, nieprzerwanie je modyfikując w celu zapewnienia coraz lepszych wyników I to właśnie osiągnęliśmy – porównując ostatnie 13 miesięcy współpracy wypracowaliśmy 113% więcej wyświetleń strony w wyszukiwarce Google!

Oznacza to, że użytkownicy po wpisaniu wyrażenia kluczowego związanego z działalnością kosmetyczną i SPA otrzymywali jako jeden z wyników promowaną stronę internetową. A to już pierwszy krok do wzbudzenia w nich rzeczywistego zainteresowania oraz skłonienia ich do odwiedzenia witryny, zapoznania się z ofertą oraz stania się nowym Klientem!
 Wykres prezentuje liczbę wyświetleń od stycznia 2018 r, do stycznia 2019 r. Źródło: Google Search Console

Nie jesteśmy gołosłowni – zwiększona widoczność promowanej przez nas witryny w wyszukiwarce Google rzeczywiście przełożyła się na wyższy ruch na stronie internetowej. W ciągu tego samego okresu (tj. 13 miesięcy) aż 127% więcej użytkowników odwiedziło witrynę w celu zapoznania się z dostępnym asortymentem. Jest to 2 razy więcej osób, które rzeczywiście były zainteresowane produktami kosmetycznymi i miały możliwość skorzystania z zaprezentowanej na stronie oferty.

Wykres prezentuje liczbę kliknięć od stycznia 2018 r. do stycznia 2019 r. Źródło: Google Search Console

 

Efekt II

 

Ponad 100 fraz w top 10!
Budując widoczność strony nie skupiamy się na sztywnej liście wyrażeniach kluczowych. Współczesny użytkownik może wpisać tę samą frazę na wiele sposobów – a nam zależy, żeby witryna wyświetlała się na nie wszystkie. Oznacza to, że w ramach działań wypracowaliśmy (i nadal wypracowujemy) coraz większą liczbę fraz związanych z działalnością oraz asortymentem Klienta. W wyniku naszych prac poszerzyliśmy liczbę wyrażeń, na które wyświetlała się strona aż o 71%! Jest to ponad 700 zapytań związanych głównie z różnego rodzajami produktami kosmetycznymi, w tym tymi pochodzącymi z tzw. długiego ogona. Nawet jeżeli użytkownik nie był w stanie prosto i jednoznacznie przekazać swojego oczekiwania wyszukiwarce Google, nasze prace sprawiły, że i tak trafił na właściwą stronę internetową – stronę serwet-spa.pl!
Wykres prezentuje liczbę fraz, na które była widoczna strona od stycznia 2018 r. do stycznia 2019 r. Źródło: Google Search Console
 
Jednocześnie w wyniku naszych działań spośród wszystkich wyrażeń kluczowych aż 160 znalazło się w pierwszej dziesiątce wyników organicznych. Czyli promowana witryna wyświetlała się użytkownikom zainteresowanym ofertą Klienta jako jedna z pierwszych! To oczywiście nie tylko zwiększało rozpoznawalność marki i gwarantowało znakomitą widoczność. To także potencjalnie większy ruch na stronie oraz – znacznie większe zainteresowanie oferowanym asortymentem.

 

 

Więcej wyświetleń, więcej kliknięć, więcej fraz!

 

Wnikliwe analizy oraz intensywne prace prowadzone przez naszych specjalistów na stronie, jak i poza nią w ramach usługi SEO Cloud sprawiły, że spełniliśmy wszystkie oczekiwania naszej Klientki. W ciągu ponad roku współpracy przyprowadziliśmy 2 razy więcej potencjalnych Klientów na promowaną stronę internetową. Jednak nie byli to przypadkowi użytkownicy – byli rzeczywiście zainteresowani tego rodzaju produktami, co odzwierciedlały najróżniej wpisane przez nich wyrażenia kluczowe, poprzez które odnajdywali witrynę naszej Klientki. Z pewnością dodatkowym czynnikiem zachęcającym ich do kliknięcia były topowe pozycje – a takie zajmowało aż 160 fraz!
„Doskonale zdawaliśmy sobie sprawę, że w dzisiejszych czasach firma nie istnieje bez dobrego pozycjonowania w Google – a w szczególności dotyczy to sklepów internetowych. Dlatego też cieszymy się, że powierzyliśmy promocję SerwetSPA firmie Sunrise System. Przy pomocy usługi SEO Cloud wypracowali doskonałą widoczność strony, dzięki której każdego miesiąca odnotowywaliśmy wyższe zainteresowanie naszą ofertą.” – podsumowuje współpracę Beata Kordowska, właścicielka SerwetSPA.
Udostępnij:
Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Wysokie pozycje w trzech prostych krokach na przykładzie współpracy z firmą Wersalin Ikona 06:55 min W skutecznym pozycjonowaniu ważne jest, aby do działania zawsze podchodzić kompleksowo: stale monitorując zmiany i proponując coraz nowsze rozwiązania, dopasowane do specyfiki danej branży. W prezentowanym studium przypadku przekonacie się, że tradycja i nowoczesność nie tyle mogą, co powinny iść ze sobą w parze. Zalety takiego podejścia potwierdzają wyniki naszej pracy. Czytaj więcej
O 185% więcej wyświetleń witryny – czyli jak pozycjonowaliśmy dla firmy FOTO 7 Ikona 05:10 min Reklama w wyszukiwarkach internetowych to obecnie „must have” każdego przedsiębiorcy, poważnie myślącego o promocji swojej firmy w sieci. Dziś w naszym studium przypadku zdradzimy jak wyglądają kulisy pozycjonowania marki ze specjalistycznej branży. Na tapet wzięliśmy współpracę ze Spółką FOTO 7. Jaką strategię wybraliśmy? Jakie efekty przyniosła optymalizacja serwisu? Czytaj więcej
Topowe pozycje dla firmy DDW Serwis – wszystkie frazy w top 5 już po miesiącu współpracy! Ikona 06:05 min Pozycjonowanie to proces złożony i wymagający intensywnych prac - nie tylko w celu osiągnięcia wysokich pozycji, ale również ich utrzymania. To, kiedy zobaczymy wyniki jest uzależnione od wielu czynników - jednak nie oznacza to, że nie można zauważyć ich już nawet po miesiącu. Właśnie taki rezultat wypracowaliśmy przy pomocy usługi SEO Smart, co pokazuje nasz Case Study! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700