Ikona 04:25 min Ikona Sunrise System 28.06.2018

W dzisiejszych czasach konieczności posiadania strony internetowej raczej nie trzeba nikomu wyjaśniać. Jednak żeby trafili na nią potencjalni klienci, musi być ona dobrze widoczna w wynikach wyszukiwania. Na naszym blogu pisaliśmy już m.in. o technicznych aspektach pozycjonowania, takich jak aktualizacje algorytmów, a także o pozostałych czynnikach wpływających na rankingowanie. Czas poznać korzyści, jakie przynosi zlecenie pozycjonowania stron internetowych, a jest ich zdecydowanie więcej niż tylko zajęcie miejsca w TOP 10 wyników wyszukiwania.

1. Docierasz wprost do grupy docelowej

 

Dzięki wyrażeniom kluczowym trafiasz do wyników wyszukiwania wyświetlanych przez osoby bezpośrednio zainteresowane twoją branżą. Pamietaj jednak o tym, że SEO najlepiej działa w połączeniu z innymi formami promocji. Nie zaniedbuj więc pozostałych form reklamy, lecz zintegruj działania.

 

2. Zwiększasz sprzedaż

 

Docierając precyzyjnie do potencjalnych klientów, zwiększasz szansę na sprzedaż produktu lub usługi – patrz punkt 1. Wyższe pozycje to większy ruch na stronie, co także przekłada się na wyniki sprzedażowe.

 

3. Ograniczasz koszty i integrujesz marketing online

 

Oczywiście ponosisz koszt usługi w agencji SEO. Jednak SEO pozwoli ci zintegrować działania marketingowe online, co może okazać się dodatkowym ekonomicznym atutem (oszczędność czasu i środków).

 

4. Zyskujesz wiarygodność i zaufanie

 

Google to dziś podstawowe źródło informacji. Posiadając profesjonalnie dopracowaną witrynę, budujesz swoją pozycję eksperta w branży, a także zyskujesz wiarygodność i zaufanie odbiorców.

sukces

5. Efekty są długofalowe

 

Cały proces pozycjonowania trwa miesiącami i potrzeba czasu, aby wejść do TOP 10. Strony wysokiej jakości, a więc dobrze prowadzone (white hat SEO), pozbawione spamu, przyjazne dla użytkowników, precyzyjnie odpowiadające na zapytanie i spełniające inne rygorystyczne wymogi  Google, mają szansę na uzyskanie długofalowych wyników i utrzymanie w TOP 10.

 

6. Wyniki działań SEO są mierzalne

 

Pozycjonowanie daje ci konkretne informacje o widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Widoczność to pojęcie szersze, niż tylko osiągnięcie pozycji w TOP 10 na wybrane frazy. Widoczność to parametr określający pod iloma słowami kluczowymi serwis jest wyszukiwany w Google. I to właśnie ten cel powinien najbardziej cię interesować: nie tylko TOP 10, lecz jak najlepsza widoczność, czyli aby twoja strona była widoczna na jak największą liczbę zapytań. Dzięki współpracy z agencją SEO zyskasz stałych dostęp do wyników działań w przystępnej formie, czarno na białym.

 

7. Zwiększysz liczbę obserwujących w social media

 

Osiągając wyższe pozycje w rankingu wyszukiwania dotrzesz do większej liczby internautów, którzy zapewne będą chcieli obserwować cię w social media. Pozycjonowanie integruje działania marketingowe w sieci, dlatego prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych jest jednym z czynników, który może pomóc ci w osiągnięciu wysokich pozycji. Koło się zamyka.

 

8. Zwiększysz bezpieczeństwo strony

 

SEO = Webmaster. Twoja strona będzie regularnie sprawdzana i kontrolowana, dlatego zyskasz większe szanse na wyłapanie zmian potencjalnie wprowadzanych przez wirusy lub hakerów. Z punktu widzenia pozycjonowania jest to bardzo ważne, bo strona zainfekowana lub będąca ofiarą ataku hakerskiego nie będzie rankingować w Google.

 

9. Zwiększysz użyteczność

 

Prawidłowo prowadzona optymalizacja strony bierze pod uwagę użyteczność. Tak więc zyskujesz szansę, że twój serwis będzie bardziej przyjazny dla użytkowników, co przełoży się dodatkowo na zwiększenie świadomości marki u odbiorców. Dzięki pozycjonowaniu marki, stanie się ona rozpoznawalna, a internauci potraktują ją jako godną zaufania i bogatą w wartościowy content.

 

10. SEO jako inwestycja marketingowa

 

Ruch, kontakty i sprzedaż – oto, co możesz zyskać decydując się na profesjonalne pozycjonowanie strony internetowej. Efekty – choć wymagają cierpliwości – są zasadniczo stabilne i długofalowe. Inwestycja w SEO jest opłacalna, ponieważ masz szansę dotarcia do użytkowników, którzy aktywnie poszukują twoich produktów i usług.

 

 

Podsumowanie

 

Na pozycjonowanie strony internetowej składa się wiele czynników i działań, które zmierzają co jednego celu – uzyskania jak najlepszej widoczności witryny w odniesieniu do jak największej liczby zapytań. Mimo że zajęcie pozycji w TOP 10 wymaga czasu, to widoczność witryny może zwiększać się już od samego początku działań – i o tym warto pamiętać.

Wyżej wymieniliśmy tylko niektóre z długiej listy korzyści wynikających z pozycjonowania strony internetowej. Jeśli wciąż nie przekonały cię, że warto, zapamiętaj jeszcze jedną: dzięki SEO wyprzedzisz konkurencję. A ta, jak wiadomo, nigdy nie śpi i najprawdopodobniej dawno już postawiła na działania marketingowe online.

Źródła: Forbes.com, Titangrowth.com, Lyfemarketing.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 2:50 min 06.09.2018 "Kto pyta, nie błądzi" - wielu z nas dobrze zna to powiedzenie i pewnie niejednokrotnie przekonało się o jego zasadności, znajdując rozwiązanie swoich dylematów. Jednak czy jest ono aktualne w czasach, gdy Internet bywa traktowany jak wyrocznia, a na pytanie zadane wujkowi Google może odpowiedzieć nam ponad połowa światowej populacji, mająca dostęp do Internetu? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 04:35 min 14.09.2018 Razem łatwiej? Oczywiście! Ta zasada odnosi się nie tylko do relacji międzyludzkich, ale i do innych aspektów życia. Wszak, nie od dziś wiadomo, że wspólnymi siłami łatwiej osiągnąć sukces. Tak jest także w przypadku działań PR (public relations) oraz SEO (serach engine optimization)... Wbrew pozorom nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego. Jednak z ich związku mogą zrodzić się same korzyści. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:45 min 10.01.2018 Panda, Koliber, Gołąb… algorytmy Google od lat dbają o to, aby treści dostępne w sieci posiadały jak najlepszą jakość. Czas zatroszczyć się o pozostałe elementy Twojego contentu. Internetowy gigant wypuścił w świat nowy algorytm odpowiedzialny za estetyczną ocenę zdjęć. Dzięki niemu dowiesz się m.in., czy fotografie na blogu lub stronie internetowej spodobają się Twoim użytkownikom. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 21

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700