Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, jak ważną rolę w online marketingu gra dobre call to action. Przemyślane i umiejscowione zgodnie z zasadami SEO CTA może zdziałać cuda, czyli innymi słowy zwiększyć konwersję oraz wygenerować nowe leady. Dowiedz się zatem, jak powinno wyglądać wezwanie do działania, gdzie je umieścić, by przyniosło największe korzyści oraz jak sprawdzić jego skuteczność!Czytaj więcej
Dynamiczna branża sprawia, że przedsiębiorcy muszą się naprawdę zaangażować, jeśli chcą być na bieżąco z trendami i zwiększać swoje zyski. Jednocześnie, mimo dużego zainteresowania sklepami internetowymi wielu klientów rezygnuje i na pewnym etapie porzuca koszyk zakupowy, i już do niego nie wraca. Powodów takich decyzji może być wiele, na szczęście istnieją sposoby, które mogą temu zapobiec i skłonić użytkownika do dokończenia zakupów. Jakie? O tym przeczytacie w poniższym artykule!Czytaj więcej
Gdzie szukać wsparcia przy planowaniu kampanii sprzedażowych? Z pomocą przychodzi darmowe narzędzie Google Trends. Dzięki niemu możemy obserwować najnowsze trendy w czasie rzeczywistym i porównywać ich popularność w różnym czasie. Jak wykorzystać te dane dla zwiększenia zysków firmy? Chętnie odpowiemy na to pytanie.Czytaj więcej
Legendy, baśnie oraz mity towarzyszą nam właściwie od zarania dziejów, jednak to ostatnie dekady wyniosły snucie opowieści do rangi niezwykle skutecznego narzędzia w kontekście komercyjnym. Czym jest storytelling i w jaki sposób angażująca historia produktu wpływa na widoczność publikowanych treści? W niniejszym artykule omawiamy koncepcję marketingu narracyjnego.Czytaj więcej
Chcesz zadbać o widoczność swojej strony internetowej niezależnie od specyfiki branży? Kliknij i dowiedz się, jak stworzyć evergreen content, który nie starzeje się z upływem lat, zapewniając Twojej witrynie ruch, jej użytkownikom wartościowe treści, a stronie dobrą i stabilną widoczność w wynikach wyszukiwania.Czytaj więcej
Recykling treści nie bez powodu ciekawi contentowców, copywriterów i marketerów. Z jednej strony pomaga przełamać blokadę twórczą i skraca czas przygotowania treści, z drugiej – przyczynia się do ochrony środowiska wirtualnego przed zaśmiecaniem mało wartościowym contentem. Czy recykling tekstów nie generuje duplikatów treści? Jak z głową podejść do wtórnego wykorzystania tekstów? Przeczytaj!Czytaj więcej
Chcesz zwiększyć ruch na stronie? Szukasz długotrwałej strategii, która pomoże Ci wyróżnić się w wynikach wyszukiwania na tle konkurencji? A może chcesz zbudować wizerunek eksperta godnego zaufania w swojej branży? Wyniki z elementami rozszerzonymi to znakomite rozwiązanie, które pomoże Ci osiągnąć te cele. Wyjaśniamy, czym są rich snippets i jak je poprawnie wykorzystywać, żeby zwiększyć swoje szanse na sukces. Czytaj więcej
Myśląc o contencie internetowym, zdecydowanie zbyt często skupiamy się na tekście pisanym. Wizualne sposoby na przekazywanie treści niosą za sobą ogromny, lecz nie zawsze w pełni wykorzystany potencjał – zarówno w obszarze pozycjonowania, jak i angażowania użytkownika. Z tego artykułu dowiesz się, czym jest infografika, co jest istotne przy tworzeniu contentu graficznego oraz jakie stwarza on możliwości w kontekście SEO.Czytaj więcej
Chcesz, aby Twoja marka była rozpoznawalna i cieszyła się powodzeniem? Zadbaj o jej identyfikację wizualną. Dzięki niej stworzysz w wyobraźni swoich odbiorców dokładnie taki obraz Twojej marki, na jakim Ci zależy. A wszystko to za pomocą kilku prostych elementów!Czytaj więcej
Widoczność, link building, frazy kluczowe, czynniki rankingowe, zmiany w algorytmach to tylko mały wycinek fachowej terminologii związanej z SEO. Czy pozycjonowanie jest trudne? Od czego zależy poziom skomplikowania procesu? Odpowiadamy na to pytanie w artykule. Sprawdź to!Czytaj więcej
Wiesz, że podczas planowania działań SEO niezbędna jest też wiedza z zakresu prawa? Niektóre kwestie są regulowane przez krajowe bądź unijne przepisy, których nieprzestrzeganie może okazać się bardzo bolesne dla przedsiębiorców. Dlatego zanim ruszysz z pozycjonowaniem strony swojego biznesu, koniecznie zapoznaj się z tym artykułem.Czytaj więcej
Jak komunikować się z AI, żeby dostać to, czego oczekujemy? Kluczem do sukcesu są prompty. Ale tylko te skuteczne! Jak je tworzyć? O czym należy pamiętać przy tworzeniu poleceń dla sztucznej inteligencji? Jeśli korzystasz z modeli językowych typu ChatGPT, z pewnością zainteresuje Cię ten artykuł.Czytaj więcej
Recommerce to sprzedaż lub wymiana używanych produktów, zwykle przez platformy online lub sklepy specjalizujące się w tej dziedzinie. Ten model biznesowy wydłuża cykl życia produktów i promuje zrównoważone podejście do konsumpcji. Dowiedz się więcej! Czytaj więcej
Google jest wyszukiwarką tekstową i to na podstawie tekstów w głównej mierze ustala wartość i ranking witryny w wynikach wyszukiwania. Z drugiej strony naturalne jest, że w sklepach internetowych kluczowe są produkty i uzyskanie możliwie wysokiej konwersji z ich sprzedaży. Jak zatem tworzyć i układać content dla sklepów online, aby dostosować go zarówno pod SEO, jak i użytkownika (UX)? Tego dowiesz się z tego artykułu!Czytaj więcej
Jakie treści wypuszczać dziś na TikToku, żeby zyskać zainteresowanie? Czy każda marka powinna podążać ślepo za wszystkimi trendami? TikTok jest jedną z największych platform społecznościowych i warto poważnie zainteresować się prowadzeniem tu profilu. Warto też dobrze przemyśleć, jak to robić. Czytaj więcej
Prowadzisz biznes w sieci? Zapewne masz więc swoją stronę internetową. Nie zapomnij sprawdzić, kiedy wygasa Twoja domena. W przeciwnym razie stracisz dostęp do zasobów witryny, przestaniesz być widoczny w wynikach wyszukiwania, a także zostaniesz narażony na dodatkowy koszt związany z przywracaniem nazwy. Dowiedz się, gdzie to sprawdzić, a przede wszystkim – jak o tym nie zapomnieć!Czytaj więcej
Jedną z największych zalet popularnych i ogólnodostępnych silników stron internetowych, do których należy WordPress, jest mnogość dostępnych na rynku wtyczek oraz rozszerzeń. Kolejną analizowaną przez nas wtyczką przydatną w procesie pozycjonowania strony jest popularny Rank Math SEO. Możliwe, że jest to najbardziej zaawansowana wtyczka wspierająca w zakresie analizy witryny oraz jej ruchu w wyszukiwarkach internetowych.Czytaj więcej
Poprawne wdrożenie Consent Mode V2 jest niezwykle istotne dla Ciebie i Twoich klientów. Sprawdź, czy na Twojej stronie internetowej tryb zgody działa właściwie. Czytaj więcej
Zdobycie i utrzymanie klientów to ogromne wyzwanie. Szczególnie dla małych firm, które często mają ograniczony budżet na działania marketingowe. Jak zaistnieć w sieci mimo ogromnej konkurencji? Z pomocą przychodzi niezawodny content. Jak go tworzyć i jakich błędów unikać? Na te i inne pytania odpowiem w artykule.Czytaj więcej
Prowadzisz małą firmę lub działasz głównie lokalnie i sądzisz, że pozycjonowanie nie jest dla Ciebie? Jesteś przekonany, że i tak nie prześcigniesz większych konkurentów? Nic bardziej mylnego! Zwiększenie pozycji Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania to wręcz doskonałe rozwiązanie na rozwój Twojego biznesu możliwie niskim kosztem. Sprawdź, dlaczego powinieneś zainteresować się właśnie tą formą reklamy. Czytaj więcej
Kampanie reklamowe Meta Ads (Facebook i Instagram) stanowią skuteczne narzędzie, które wspomaga wzrost rozpoznawalności Twojej marki online. Dodatkowo, umożliwiają tworzenie zaangażowanej społeczności zainteresowanej oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami.Czytaj więcej
Każdy klient odwiedzający Twój sklep internetowy chce zapoznać się nie tylko z asortymentem, jaki proponujesz, ale także uzyskać niezbędne informacje dotyczące interesujących go produktów. Sprawdź, jak tworzyć ich opisy, aby były nie tylko atrakcyjne z punktu widzenia użytkownika, ale także wyszukiwarki Google!
Czytaj więcej