Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Darmowy audyt SEO

Sprawdź widoczność Twojej strony w Google

Skorzystaj z najbardziej zaawansowanego audytu SEO strony internetowej na rynku. I to bezpłatnie!

Przeanalizujemy Twoją stronę pod kątem aż 70 różnych parametrów. Sprawdzimy, w jakiej kondycji jest witryna i co wpływa na jej obecne pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyniki dostaniesz w formie czytelnego raportu.

analyzer

Proces ten, choć złożony, jest niezbędny do utrzymania i poprawy pozycji strony w wynikach wyszukiwania, co bezpośrednio przekłada się na ruch i konwersję. Audyt SEO stanowi tym samym ważny element strategii marketingowej każdej strony internetowej – jego wykonanie to szansa na zwiększenie widoczności i atrakcyjności serwisu zarówno dla wyszukiwarek, jak i użytkowników.

Ile trwa audyt SEO?

To zależy od wielkości i złożoności strony internetowej oraz szczegółowości samej analizy. Nasze narzędzie pozwala wykonać audyt SEO w mniej niż minutę. Kompleksowa analiza zawsze się opłaca — pozwala zidentyfikować wszystkie problemy serwisu i opracować skuteczny plan optymalizacji SEO. Dlatego warto poświęcić nieco czasu na przeprowadzenie audytu, aby później móc o wiele szybciej wskoczyć na topowe pozycje w rankingu Google. Poniżej prezentujemy część czynności realizowanych podczas oceny sklepu i strony internetowej pod kątem SEO. 

Dla strony internetowej

  • Ocena zdrowia SEO – wykorzystanie narzędzi analizujących SEO do uzyskania ogólnego obrazu kondycji strony. Celem jest wizualizacja kluczowych danych i identyfikacja problemów.
  • Sprawdzenie 70 parametrów SEO— analiza serwisu pod kątem m.in. wydajności, tagów HTML, widoczności w Google Maps, jakości treści, linków przychodzących i wychodzących oraz zasobów.
  • Analiza przyjazności mobilnej— szczegółowa weryfikacja adaptacji strony do urządzeń mobilnych
  • Ocena szybkości strony— sprawdzenie szybkości ładowania się strony, która wpływa na ranking i doświadczenie użytkownika. 
  • Analiza kluczowych wskaźników Web Vitals— ocena parametrów wpływających na doświadczenie użytkownika podczas korzystania ze strony.

Dla sklepu internetowego

  • Wykrywanie akcji manualnych — kontrola czy strona sklepu nie została zdegradowana z powodu naruszeń. 
  • Analiza linków wewnętrznych — sprawdzenie czy linki wewnętrzne pomagają w indeksacji, nawigacji użytkownika i dystrybucji wartości SEO.
  • Analiza ruchu organicznego — monitoring za pomocą Google Search Console, aby dowiedzieć się, w jaki sposób użytkownicy trafiają na stronę Twojego sklepu.
  • Porównanie z konkurencją — użycie narzędzi do analizy i porównania kluczowych metryk SEO z konkurentami. 

Na czym polega darmowy audyt SEO?

Stronę internetową lub sklep analizujemy pod kątem podstawowych problemów SEO, które mogą wpływać na jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Darmowy audyt SEO to świetna okazja dla właścicieli serwisów, aby dowiedzieć się, w jaki sposób poprawić swoją pozycję w Google bez inwestowania środków na rozkręcenie biznesu.

Bezpłatny audyt może ujawnić m.in. problemy związane z szybkością ładowania strony, optymalizacją dla urządzeń mobilnych, strukturą linków wewnętrznych oraz jakością treści. Taka analiza jest niezbędna do tego, by zacząć zarabiać na sklepie internetowym lub stronie usługowej — pomaga sprawić, że serwis jest lepiej oceniany przez roboty Google i samych użytkowników, co przekłada się na lepszą konwersję.

Skorzystaj z darmowego audytu SEO, nasi eksperci przygotują dla Ciebie przejrzysty raport, dzięki któremu będziesz wiedzieć, jak działać dalej w swoim internetowym biznesie!

analyzer

Korzyści z audytu SEO

Dzięki naszej kompleksowej analizie dowiesz się, jakie elementy strony działają świetnie, a które wymagają poprawy. Wprowadzenie rekomendowanych zmian pomoże wywindować Twoją witrynę na wyższe pozycje w Google, zwiększyć ruch i liczbę klientów.

Wszystkie wnioski i wskazówki z audytu SEO opiszemy w sposób jasny i przystępny. Nie obawiaj się, że zasypiemy Cię branżowymi pojęciami. Jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania do raportu, skontaktuj się z nami. Pomożemy!

AUDYTUJ BEZPŁATNIE

Dlaczego darmowy audyt SEO?

  • To nasze autorskie narzędzie. Stworzyliśmy je na bazie analiz prowadzonych przez naszych ekspertów.
  • Badamy szczegółowo. Przyglądamy się aż 70 parametrom Twojej strony w 13 kategoriach związanych nie tylko z SEO, ale także z budową strony czy widocznością w Google Maps.
  • Analiza strony głównej to zdecydowanie za mało! Analizujemy aż 10 podstron witryny.
  • Sprawdzamy konkurentów. Porównujemy, jak Twoja witryna radzi sobie na tle stron konkurencji.
  • Przygotowujemy raport. Interpretujemy i komentujemy wyniki, żeby wszystko było zrozumiałe.
  • Dajemy wskazówki. Dowiesz się, co zrobić, by klienci bez problemu znaleźli Twoją stronę w internecie.

Kiedy skorzystać z audytu SEO?

Użyj naszego narzędzia i wykonaj darmowy audyt SEO strony internetowej, jeśli chcesz:

  • znaleźć się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce Google
  • sprawdzić, czy Twoja strona działa dobrze
  • zbadać, jak radzi sobie w sieci strona nowa lub po przebudowie
  • dowiedzieć się, jak witryna wypada na tle konkurencji
  • wyeliminować to, co wpływa źle na jej działanie
  • oszczędzić czas i pieniądze dzięki doświadczonym specjalistom.
AUDYTUJ BEZPŁATNIE