Logotyp

Wprost

Marcin Zduńczyk Dyrektor ds. Internetu, Wprost Ikona

Referencja klienta

Nasza współpraca jest z pewnością przykładem bardzo udanego mariażu tzw. starych mediów z nowymi...

Tygodnik Wprost jest internetowym liderem wśród innych tygodników. Naszą stronę internetową odwiedzają miesięcznie setki tysięcy unikalnych użytkowników, zwiększając w ten sposób całkowitą liczbę czytelników naszego wydawnictwa.

Te liczby to wyraz uznania dla naszych dziennikarzy, których gorące materiały z kraju i ze świata od lat z niezmiennie przyciągają uwagę osób żądnych bieżącej informacji, ciekawej publicystyki i trafnych komentarzy. To także wyraz uznania dla wdrożonego niedawno nowego layoutu i poszerzenia zakresu prezentowanej tematyki. Strategiczną przyczyną popularności w Internecie są również przemyślane działania promocyjne – największe media też potrzebują reklamy. Media o długiej tradycji, cieszące się społecznym zaufaniem i postrzegane jako „IV władza” – też potrzebują nowych mediów. Dlatego mocno i zdecydowanie weszliśmy w Internet oraz internetowe kanały promocji.

W celu profesjonalizacji akcji reklamowych w Internecie nawiązaliśmy współpracę z poznańską firmą Sunrise System sp. z o.o., jednym z liderów na rynku marketingu w wyszukiwarkach. Zdecydowaliśmy się na pozycjonowanie wszystkich serwisów: elektronicznej wersji tygodnika oraz portali tematycznych, niezwykle cenionych przez internautów (m. in. coś dla miłośników zwierząt, przestrzeń wypowiedzi dla osób z dziennikarskim zacięciem, serwis z soczystymi politycznymi komentarzami).

Pod koniec zeszłego roku zleciliśmy Sunrise System także poprowadzenie bardzo dużej, złożonej i wielokanałowej kampanii linków sponsorowanych AdWords. 179 wyrażeń kluczowych, kilkadziesiąt grup reklam stało się podstawą do uderzeniowej akcji reklamowej w Google. W rezultacie w ciągu trzech miesięcy uzyskaliśmy ponad 55 miliony wyświetleń naszych linków – tylekroć użytkownicy zobaczyli zaproszenie do wejścia na nasze strony, ilekroć wpisali adekwatne zapytanie. Skorzystali z zaproszenia ponad 100 tysięcy razy. Oznacza to, że kampania linków ma swój znaczący udział w zwiększaniu odwiedzalności naszego serwisu. Jesteśmy przekonani, że wielu internautów przyciągniętych do naszych witryn reklamą AdWords zostało stałymi, wiernymi użytkownikami.

Oczywiście, nie poprzestajemy na jednorazowym wtargnięciu w rynek internetowego czytelnictwa prasy. Nasze serwisy są pozycjonowane od wielu miesięcy. Punktem startowym były optymalizacje poszczególnych serwisów: dostosowanie parametrów do globalnych standardów sieciowych i specyfiki funkcjonowania wyszukiwarki Google. Podczas wstępnego audytu stron wykonanego przez specjalistów Sunrise System pod kątem ich potencjału w wyszukiwarkach zlokalizowaliśmy pewne niedociągnięcia w budowie witryn. Dzięki fachowemu doradztwu zyskaliśmy wiedzę, jakich zmian należy dokonać i zaakceptowaliśmy plan optymalizacyjny pozycjonerów Sunrise System. Warto w tym miejscu dodać, że każdy z naszych serwisów uzyskał indywidualnego opiekuna, czuwającego nad całością prac pozycjonerskich, co pozwoliło wypracować przemyślane i rzeczywiście adekwatne do potrzeb rozwiązania. Kolejne etapy pozycjonowania zostały skupione na pracy nad otoczeniem sieciowym naszych witryn – tak, by zwiększyć ich atrakcyjność z perspektywy robotów wyszukiwarek, a tym samym, umieścić strony w topowej dziesiątce wyników. Raport za raportem Sunrise System wykazuje coraz większą skuteczność – co świadczy o tym, że z miesiąca na miesiąc jesteśmy coraz bardziej widoczni w Google – a więc w Internecie.

Podsumowując dotychczasową współpracę z Sunrise System w dziedzinie pozycjonowania i korzystania z kampanii linków sponsorowanych wyrażamy uznanie dla możliwości firmy. Szeroka skala oddziaływania, nowoczesne narzędzia komunikacji z klientem, innowacyjne technologie i ogromna wiedza na temat metod wykorzystania Sieci w skutecznym marketingu XXI wieku – to niewątpliwe zalety pracowników poznańskiej spółki. Nasza współpraca jest z pewnością przykładem bardzo udanego mariażu tzw. starych mediów z nowymi.

Ikona Ikona
Ikona Ikona Ikona

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700