Drogi Kliencie – mamy do zaoferowania 1200 zł na Twoją reklamę. Tak, dostaniesz je od nas, abyś mógł to wykorzystać na kampanie Google Ads! Co więcej – poprowadzi ją doświadczony, Certyfikowany Specjalista Google Ads, który będzie w stanie przygotować dla Twojego biznesu indywidualną strategię promocyjną, szytą na miarę.
Jeszcze kilka lat temu klienci mogli przebierać w ofertach dziesiątek agencji marketingowych, które pochwalić się mogły odznaką Google Partner Premium. Jednak w 2021 roku procedura uzyskania takiego statusu uległa całkowitej rewolucji. Dzisiaj do grona Google Partner Premium należeć może jedynie 3% agencji w kraju – najlepszych, spełniających najbardziej ambitne wymagania dotyczące skuteczności prowadzenia kampanii Google Ads. Mamy zatem dla Ciebie cudowną wiadomość – jesteśmy w tym gronie!
Dużo się mówi o zmianach, ale warto przyjrzeć się im z bliska. Na przełomie 2021/2022 roku niemal całkowitej modyfikacji uległ regulamin programu – dzięki temu dzisiaj Klienci wybierający współpracę z agencją posiadającą status Partnera Premium, mogą mieć całkowitą pewność, że zespół specjalistów Google Ads został uprzednio oceniony przez Google pod kątem skuteczności i jakości podejmowanych działań. A konkretniej, co zatem uległo zmianie i jakie kryteria musiały spełnić najlepsze agencje w Polsce?
Wśród najważniejszych zmian i wymogów wymienić należy: skuteczność, wydatki, certyfikaty, utrzymanie stałych Klientów oraz przyrost nowych, zróżnicowany wachlarz prowadzonych kampanii. Przyjrzyjmy się tym kryteriom z bliska.
Każde konto reklamowe (a zatem także i Twoja kampania, Drogi Kliencie) danej agencji, oceniane jest przez Google w zakresie prowadzonych optymalizacji. Wszystkie zmiany wpływające korzystnie na ostateczny wynik – czyli konwersje pozwalające Tobie, Kliencie, rozwijać biznes – mają swoje odzwierciedlenie w tym właśnie wyniku.
Aby spełnić to kryterium wszystkie nasze konta (czyli wszystkie kampanie naszych Klientów) musiały zostać ocenione na próg przekraczający 70% całkowitej optymalizacji!
Warto wiedzieć, że wynik optymalizacji, wyrażony w procentach, nie jest liczbą stałą. Uzyskanie wskazanych 70% nie gwarantuje, że za tydzień czy dwa również limit ten zostanie osiągnięty. Status Partnera Premium dokumentuje zatem, że prowadzone przez naszych Certyfikowanych Specjalistów Google Ads kampanie nieustannie pozostają za linią graniczną tego wymogu – czyli ich wynik optymalizacji stale przekracza próg 70%.
Kryterium dotyczące wydatków obliguje agencję Partner Premium do wydatków na poziomie min. 10 000 USD w okresie 90 dni. W przeliczeniu na polski złoty będzie to ok. 40 000 zł przez 3 miesiące. My oczywiście spełniamy ten warunek – zdradzić nawet możemy, że limit ten nie był dla nas wyzwaniem. Co więcej – wydatki oceniane są również w skali rocznej – czy z roku na rok rosną, a co za tym idzie – czy agencja się rozwija?
Aby uzyskać status Partnera Premium specjaliści Google Ads zarządzający kontami, muszą posiadać certyfikaty. Nie jest to takie proste – każdy specjalista, by taki zdobyć, musi przystąpić do egzaminu (raz na rok – certyfikaty muszą być odnawiane). Ba! Nawet nie wystarczy jeden certyfikat – agencja musi udokumentować, że w swoim zespole posiada ekspertów o ogromnej wiedzy i umiejętności w zakresie wszystkich typów kampanii.
Nie ma tutaj konkretnego limitu, który należy spełnić, ale warunek ten doskonale obrazuje jakość pracy Specjalistów Google Ads. Jeżeli Klienci chcą współpracować z nimi przez lata, nie rezygnują z ich wsparcia, a wręcz przeciwnie – rekomendują ich pracę, to jest najlepsze świadectwo skuteczności prowadzonych działań.
Agencje reklamowe ze statusem Partnera Premium nie mogą być agencjami monotematycznymi. Co to oznacza? Muszą mieć wiedzę, doświadczenie i udokumentowaną skuteczność działań we WSZYSTKICH typach kampanii. W naszym zespole Certyfikowanych Specjalistów Google Ads pracują eksperci, którzy pochwalić się mogą wieloletnim doświadczeniem i sukcesami w zakresie prowadzenia kampanii wyszukiwarkowej, w sieci reklamowej, kampanii wideo (w YouTube), kampanii aplikacji, kampanii zakupowych (z wszystkimi ich podtypami).
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: