Stanowisko Prezesa Sunrise System objął z dniem 1 sierpnia 2021 roku Miron Kłosiński, przejmując je z rąk Sandry Góreckiej pełniącej funkcję tymczasowego Prezesa Zarządu od kwietnia 2021 roku. Zmiany wiążą się z awansami Mirona i Sandry, które podyktowane zostały ich indywidualnymi kompetencjami i jak najlepszymi interesami Sunrise System i Bauer Media Group.
Miron awansował na stanowisko Prezesa Sunrise System z funkcji Chief Product Officera, jaką pełnił w strukturach Bauer Media Group. Ścieżka jego kariery w Sunrise rozpoczęła się jeszcze za czasów studenckich, gdy dołączył do nas w 2006 roku wzmacniając obszar SEO swoją kreatywnością, analitycznym i holistycznym podejściem do zagadnień związanych nie tylko z pozycjonowaniem stron, ale szerzej pojętym marketingiem internetowym, które rozwijał jako Menedżer ds. Szkoleń i Rozwoju Technologii oraz jako Doradca Zarządu ds. Badań i Rozwoju.
W momencie dołączenia Sunrise System do Bauer Media Group, Miron był już wytrawnym specjalistą i uczestniczył przy kolejnych kluczowych krokach w działaniach Grupy, w szczególności brał udział we wdrażaniu produktów, kreowaniu strategii i rozwoju SME Services Business Area. Miron wnosi do firmy ogromne doświadczenie zawodowe oraz bardzo wysokie kompetencje, a jego determinacja, pozytywna energia i nastawienie na cel sprawdzają się nie tylko na ścieżce kariery, ale też na trasach szosowych.
Zapytany o swoją nową rolę jako Prezesa Sunrise System, Miron odpowiedział:
„To zaszczyt móc być liderem dla firmy, w której zaczynałem pracę 15 lat temu. Pamiętam jak dziś, pierwsze optymalizacje stron www, pierwsze rozmowy z Klientami czy raportowanie pozycji dla Klientów na bazie skryptów w Excelu. Od tego czasu bardzo dużo się zmieniło, na rynku i w firmie – cieszę się, że wspólnie z całym zespołem brałem udział w rozwoju spółki.
Dziś stoję przed dużą odpowiedzialnością i sporymi wyzwaniami, ale nie bez powodu uczestniczyłem w rekrutacji na Prezesa Sunrise. Jako zespół – mamy bardzo dużo pomysłów na rozwój i systematycznie wprowadzamy innowacje. Będziemy przykuwać jeszcze większą uwagę do generowania wartości dla naszych Klientów i budowania przewagi konkurencyjnej. Nowe usługi i produkty, usprawnianie procesów pod kątem zwiększania zadowolenia Klientów, upraszczanie i automatyzacje czynności powtarzalnych, inwestycje w nowe kanały sprzedaży i w rozwój systemów IT dla wsparcia naszych zespołów w dostarczaniu jeszcze większej wartości dla naszych Klientów – to tylko wybrane z wielu kierunków, którymi będziemy podążać. Aby utrzymać wysoką pozycję na rynku, musimy nieustannie rozwijać naszą ofertę, jakość usług i budować przewagę nad naszą konkurencją. Osobiście mam hopla na punkcie „dowożenia rozwiązań” i robienia kolejnych kroków do przodu – będę pilnować, by wspólnie przez Zarząd obrana strategia była realizowana, a tempo rozwoju nie spadało.
Mamy na pokładzie sporo utalentowanych ludzi i ekspertów w swojej dziedzinie. Zaczynamy oferować również produkty, które są rozwijane w ramach współpracy ze spółkami zagranicznymi należącymi do Bauer Media Group. W połączeniu z inwestycjami w technologię, które obecnie prowadzimy, jesteśmy w stanie umocnić naszą pozycję na rynku dostarczając usługi jeszcze lepiej spełniające oczekiwania naszych Klientów – także tych poza Polską.
Przed nami spore i ambitne wyzwania! Cieszę się ze współpracy z zespołem w nowej roli lidera – mającego realny wpływ na rozwój firmy! Jestem przekonany, że jesteśmy w stanie robić duże rzeczy.”
Sandra awansowała na stanowisko C-level, jako Chief of Staff i Dyrektor w strukturach Bauer Media Group. Dołączyła do nas w 2018 roku jako doświadczony menedżer. Posiada tytuł MBA in Leadership i od wielu lat współpracuje bezpośrednio z Zarządami firm, aktywnie wspierając w budowaniu strategii i zwiększaniu wartości organizacji. Pracowała dla globalnej Grupy LafargeHolcim i krajowego Marvipolu. Dała się poznać nam jako świetnie zorganizowana osoba, o doskonałej intuicji, szerokiej wiedzy z obszaru marketingu marki, komunikacji, PR i zarządzania projektami, a także jako aktywna działaczka na rzecz dobrostanu zwierząt i ochrony środowiska.
Gdy spytaliśmy Sandrę o swoją rolę jako Chief of Staff, podzieliła się z nami swoim zdaniem:
„Dzięki doświadczeniu, jakie zyskałam pełniąc rolę Interim CEO, mam pełną perspektywę potrzeb naszej organizacji. Myślę, że ta wiedza pozwoli mi jeszcze lepiej wdrażać zmiany i nowe projekty, które dadzą nam możliwość cały czas podwyższać jakość rozwiązań dostarczanych Klientom oraz ulepszać warunki pracy dla zespołu. Objęcie nowych obszarów, jak zarządzanie zmianą, brand marketing oraz workplace resources, jest zawsze wyzwaniem i wymaga zbudowania i zakomunikowania jasnego kierunku działań. To będzie moje pierwsze zadanie, które realizować będziemy wspólnie z zespołem. Jestem bardzo podekcytowana i cieszę się na to, co przed nami.”
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: