Ikona 04:40 min Ikona Sunrise System 31.10.2019
Od początku kinematografii powstała trudna do zliczenia liczba horrorów, siejących postrach wśród widzów. Jednak tylko niektóre z nich stały się ponadczasowymi produkcjami, cieszącymi się niesłabnącą popularnością, tak jak m.in. „Koszmar z ulicy Wiązów” i słynny  Freddy Krueger.  Oryginalna pod każdym względem postać szaleńca,  stała się wzorem do naśladowania dla twórców kina grozy.

 

Dawniej kino było niezwykle popularną rozrywką, jednak z biegiem czasu ustąpiło miejsca internetowi. Jego  zawartość generowana przez użytkowników, stanowi niemal doskonałe medium, pozwalające na zainteresowanie odbiorcy oraz nawiązanie z nim relacji. Jednak tu pojawia się problem: jak wyróżnić się na tle niezliczonej konkurencji? Jak stać się Freddiem Kruegerem w wirtualnym świecie?

Jedynym sposobem jest dążenie do doskonałości, nieustannie wprowadzając udoskonalenia, które pozwolą uzyskać content 10x  – czyli zawartość witryny 10 razy lepszą od najlepszej strony w wynikach wyszukiwania. Choć nie da się oczywiście jednoznacznie określić tej wartości, warto za przykładem twórców Freddiego Kruegera, starać się być jak najlepszym w swojej kategorii.

 

Nie bój się ściągnąć maski – bądź oryginalny

 

Postać Freddiego Kruegera była innowacją nie tylko ze względów fabularnych, ale także wizualnych.  Od czasów „Upiora w operze”  żaden psychopatyczny morderca z horroru nie miał odsłoniętej twarzy. To ryzyko z pewnością było jednym z czynników, które przyniosły sławę filmom z serii „Koszmar z ulicy wiązów”, pozwalając jej stać się ponadczasową produkcją.

 

Podobne ryzyko powinno być podejmowane podczas przygotowywania contentu na stronę internetową. Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, zdecydowanie powinieneś postawić na oryginalność i niesztampowe podejście do danego zagadnienia, prezentując jej zawartość w jak najbardziej przejrzysty i użyteczny sposób. Choć może wydawać się to banalne, zgodnie z zasadą „10x content” jest konieczne, aby Twoja witryna zaskoczyła i zainteresowała użytkownika.
Dlatego, podobnie jak reżyser kultowego horroru, zastanów się co oferuje konkurencja i postaraj się zaproponować coś świeżego i nowego – stronę o innowacyjnym podejściu do danego tematu, jednocześnie na tyle uniwersalną, aby trafiła do szerokiego grona odbiorców – podobnie jak „Koszmar z ulicy wiązów”.

strona www

Zrób wrażenie – klucz do sukcesu

 

Opuszczona i udręczona postać z poparzoną twarzą, ubrana w rozciągnięty sweter w paski i kapelusz, siejąca postrach przy pomocy przerażającej rękawicy wyposażonej w ostrza – tak po krótce można by opisać Freddiego Kruegera – okrutnego mordercę nastolatków. Choć jego wizerunek odbiegał od popularnych wówczas bohaterów horrorów, przyciągał na seanse rzesze widzów. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: robił wrażenie i był przerażający!

 

W sieci, podobnie jak w kinie, największą rolę odgrywają wrażenia i emocje odbiorcy – user experience. W przypadku internetu i metody „10x content”, jest to podwójnie ważne: jeśli zadbasz o odczucia użytkownika, z pewnością zrobisz wrażenie na wyszukiwarce i zaawansowanych algorytmach. Oceniają one strony nie tylko pod kątem jakości i użyteczności, ale również odczuć, jakie wywołuje u odbiorcy. Jeśli chcesz wywrzeć wrażenie na odbiorcy, nie bój się zaryzykować i wpłynąć na jego emocje, nawet poprzez strach – ucz się od Freddiego!

 

Nie poddawaj się – bądź jak powracający koszmar

 

Freddy Krueger od najmłodszych lat nie mógł przezwyciężyć ogarniającego zła, stając się geniuszem zbrodni, mordującym swoje ofiary w snach. Porzucony przez matkę, maltretowany przez przybranego opiekuna, zamordowany przez lokalną społeczność miasteczka Springwood, nieustannie znajdował sposób, aby powrócić i stawać się coraz „lepszym” w swoim fachu.

 

Podobna wytrwałość powinna towarzyszyć twórcom korzystającym z metody „10x content”. Internet to stale zmieniający się wirtualny  świat, w którym nieustannie toczy się walka o uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, co jest możliwe tylko dzięki wytrwałości. Algorytmy przemierzające strony w poszukiwaniu najlepszych z nich są stale udoskonalane, co może powodować wahania pozycji Twojej strony.

 

Dlatego warto szukać sposobów,  aby Twoja witryna stała się 10 razy lepsza niż najlepsza strona w top 10. Możesz zacząć od:
  • wprowadzania wartości dodanej do zawartości Twojej strony,
  • przeprowadzenia rzetelnego keyword researchu,
  • poszukania źródeł, z których jeszcze nikt nie korzystał,
  • zamieszczenia użytecznych materiałów graficznych,
  • odpowiedniego sformatowania treści.
Choć film o szalonym mordercy nastolatków już dawno zniknął z kinowych ekranów, postać mężczyzny z żelazną rękawicą nadal cieszy się dużym zainteresowaniem, na co wskazują kolejne wersje filmu oraz odwołania do postaci Freddiego m.in. w grach z serii Mortal Kombat. Twoja strona może stać się  oryginalna i bezkonkurencyjna jak Freddy w świecie horrorów – kluczem do sukcesu jest unikalność, użyteczność oraz wysoka jakość contentu, najlepiej 10x wyższa od najlepszego, na jaki natrafiłeś.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czym jest TF*IDF i jak wpływa na pozycjonowanie Ikona 7:25 min 04.03.2020 Jedną z metod, która pomaga dostosować niezbędne frazy do danego contentu jest TF*IDF. Korzystając z niej można dowiedzieć się, czy nasycenie jest odpowiednie, a także znaleźć wyrażenia powiązane, które pozwolą zwiększyć tematyczność tekstu oraz wykorzystać możliwość wyświetlania się na bardziej niszowe zapytania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Nasycenie tekstu słowami kluczowymi Ikona 9:45 min 07.05.2020 Nasycenie tekstu słowami kluczowymi to czynnik brany pod uwagę podczas oceniania witryny przez roboty. Dzięki nim, Google może zidentyfikować stronę jako tematyczną i przydatną dla użytkowników. W tym artykule podpowiemy, jak znaleźć odpowiednie wyrażenia oraz w jaki sposób zamieszczać je na stronie, aby uniknąć błędów, mogących przyczynić się do obniżenia pozycji witryny w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 06:05 min 30.08.2019 Znajomość sposobu postrzegania kolorów i liczb przydaje się nie tylko podczas tworzenia przekazów reklamowych. Wiedza na temat ich oddziaływania może przyczyniać się także do lepszego odbioru prezentowanych treści. Warto więc poznać kilka psychologicznych trików, dzięki którym stworzony materiał okaże się bardziej zrozumiały lub korzystny dla odbiorcy. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700