We współpracy z firmą FOTO 7 dowiedliśmy, że pozycjonowanie ma ogromny potencjał promocyjny dla specjalistycznych branż. Wypracowaliśmy bardzo dobre efekty. Dzięki umiejętnemu dopasowaniu strategii SEO osiągnęliśmy między innymi:
Kilka słów o firmie
FOTO 7 s.c. – profesjonalny dostawca sprzętu fotograficznego
Spółka FOTO 7 działa na rynku od 1990 roku oferując profesjonalny sprzęt fotograficzny uznanych w branży marek, między innymi Manfrotto. Zajmuje się dystrybucją statywów fotograficznych i wideo, osprzętu oświetleniowego, specjalistycznych filtrów oraz toreb i plecaków dedykowanych do przenoszenia sprzętu. Swój asortyment rozbudowuje o nowości z zakresu akcesoriów fotograficznych. Firma prowadzi sprzedaż przez sieć dealerów na terenie całego kraju – a klienci mają możliwość skorzystania z porad w zakresie doboru odpowiedniego sprzętu.
Efekt I
Wzrost ruchu na stronie
Szereg działań w zakresie optymalizacji witryny internetowej Klienta obejmował dostosowanie jej zawartości pod kątem merytorycznym oraz technicznym do oczekiwań użytkowników i algorytmów wyszukiwarki Google. Dzięki temu stała się bardziej przyjazna dla odbiorców, jak również dla algorytmów wyszukiwarki. Przełożyło się to na wzrost liczby wyświetleń o 185% i liczby odwiedzin o 108% w stosunku do pierwszych miesięcy współpracy.
Efekt II
Większa widoczność witryny
Więcej wyświetleń oraz odwiedzin witryny przyczyniło się do zwiększenia widoczności strony Klienta. Wyraźnie pokazuje to prawie dwukrotny wzrost liczby fraz w top10, na które wyświetlała się witryna. Analizując wyniki zauważyliśmy, że w ciągu jednego roku wzrosła o 53% liczba fraz, za pośrednictwem których użytkownicy docierali do witryny naszego Klienta i to z pierwszej strony wyników wyszukiwania Google. Strona internetowa w grudniu 2017 roku wyświetlała się na 1365 fraz w top10, podczas gdy rok później – w grudniu 2018 roku – już na 2093 wyrażeń.
Porównując te same miesiące dostrzegliśmy ponadto większą o 102% liczbę wyświetleń i większą o 49% liczbę odwiedzin w grudniu 2018 w stosunku do grudnia 2017 roku, co świadczy o większej widoczności witryny. Dzięki temu wzrosła liczba potencjalnych klientów, którzy mogą dokonać konwersji.
Wykres przedstawia wzrost liczby odwiedzin witryny w grudniu 2017 w stosunku do grudnia 2018 roku.
Źródło: Google Search Console
Zauważyliśmy również, że strona Klienta spełnia oczekiwania odbiorców pod kątem obsługi urządzeń mobilnych. Analizując statystyki zaobserwowaliśmy rosnący trend w modelu wyszukiwania. Wzrosła bowiem liczba zarówno wyświetleń – o 132%, jak i odwiedzin – o 75% – z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (smartfony i tablety).
„Większy ruch na stronie to większy potencjał sprzedaży”
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: