Każdy ma jakieś zainteresowania. Bardziej bądź mniej sprecyzowane, stanowią odskocznię od codzienności. Im lepiej znamy siebie i swoje potrzeby, tym bardziej możemy doskonalić swoje umiejętności. A gdyby tak połączyć wszystkie interesujące zjawiska, wiadomości i teksty w jednym miejscu? Wówczas można skupić się wyłącznie na pogłębianiu zainteresowań. Baza, w której jest wszystko, czego potrzeba? Róg obfitości w formie mobilnej? Ulepszona aplikacja dla wyszukiwarki jest już dostępna w Stanach Zjednoczonych, a docelowo ma również objąć inne państwa.
„New feed experience” polega na stopniowym odkrywaniu nowych upodobań dzięki inteligentnemu kanałowi wprowadzonemu przez Google w grudniu zeszłego roku. Algorytmy uczenia maszynowego, stosowane również w wyszukiwarce Google, jeszcze lepiej przewidywały, co interesuje użytkownika i proponowały mu najciekawsze newsy ze świata w postaci artykułów, filmów czy zdjęć.
Obecnie ten sposób gromadzenia wiedzy został dopracowany w taki sposób, aby nie tylko tworzyć interakcje w Google, ale także uwzględniać wszelkie zmiany związane zarówno z miejscem zamieszkania, jak i światowymi trendami. Cała siła tkwi w aplikacji: im częściej użytkownik korzysta z Google, tym ciekawszy staje się jego kanał – rozwija się wraz z nim. W rezultacie powstaje spersonalizowana baza danych dokładnie dopasowanych do użytkownika.
Jedną z najciekawszych zmian zastosowanych przez Google jest możliwość śledzenia sugerowanych treści oraz tworzenia powiązań między nimi już na etapie wyników wyszukiwania. Nowy przycisk „Śledź” pozwala na dodawanie nowych tematów do dotychczasowego źródła treści. Wystarczy pozwolić aplikacji na podążanie za śladami wybranych zainteresowań, aby stale aktualizowała dotychczasowe informacje.
Opcja śledzenia sugerowanych treści pozwala również spojrzeć na dany temat z kilku różnych perspektyw. Informacje pobierane są z wielu źródeł, a następnie skrupulatnie gromadzone w aplikacji. W ten sposób możliwe staje się pogłębianie danej kwestii bez spędzania czasu na samodzielnym wyszukiwaniu tego, co interesujące. Ponadto gromadzone są w jednym miejscu – wystarczy jedno kliknięcie.
Wszystko to pozwala jeszcze lepiej poznać swoje potrzeby. Spersonalizowana lista zainteresowań ułatwia pogłębianie wiedzy i specjalizację w danej dziedzinie. Wyszukiwanie inspiracji, rozrywki czy informacji staje się jeszcze szybsze i łatwiejsze dzięki dostępowi do licznych źródeł treści.
Sumując:
1. Algorytmy uczenia maszynowego stosowane w wyszukiwarce Google jeszcze lepiej przewidują, czego użytkownik szuka lub będzie chciał poszukać.
2. Ulepszona aplikacja wyszukiwarki Google personalizuje informacje, dopasowując je do potrzeb użytkownika.
3. Przycisk „Śledź” wyszukuje nowe treści w obrębie wybranego tematu, tworzy powiązania między nimi i stale aktualizacje pożądane informacje.
4. Aplikacja dociera do wielu źródeł treści, umożliwiając postrzeganie danego tematu z kilku różnych perspektyw.
5. Wyszukiwanie informacji staje się jeszcze szybsze i prostsze, co pozwala na pogłębianie wiedzy oraz poznawanie własnych potrzeb za jednym zamachem.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: