Pozycjonowanie przyczyniło się do wzrostu rozpoznawalności marki naszego Klienta w sieci. Jak pokazują statystyki, pozycjonowanie jest marketingowo skuteczne również dla usług teoretycznie niszowych w sieci. Przekonaj się, w jaki sposób osiągnęliśmy takie korzyści:
Kilka słów o firmie
RegeneMed – eksperci w naprawie endoskopów
Polska firma RegeneMed świadczy usługi w zakresie naprawy i regeneracji sprzętu medycznego marki Olympus. Specjalnością jest naprawa i serwisowanie różnego typu endoskopów. Podczas przeprowadzanych przeglądów firma stosuje testy elektryczne zgodne z normą IEC 62353 oraz testy szczelności, a o bezpieczeństwie i jakości usług świadczą certyfikaty materiałowe, znajdujące się w posiadaniu RegeneMed.
Filary współpracy
Jakie były oczekiwania?
Współpracujemy z RegeneMed od lipca 2016 roku w ramach pozycjonowania witryny firmowej. Głównym zadaniem było zwiększenie widoczności strony i rozpoznawalności marki Klienta w Internecie. Ponadto mieliśmy wypromować firmę jako ekspertów w serwisowaniu endoskopów.
Jakie kroki podjęliśmy?
Zadecydowaliśmy o zastosowaniu ogólnych wyrażeń o największej wyszukiwalności. Przy specjalistycznej, wąskiej działalności – jaką jest naprawa endoskopów – było to najbardziej optymalne rozwiązanie, gdyż zapewniało szansę na największą konwersję. Głównym punktem naszej pracy było przeprowadzenie optymalizacji. W tym celu wprowadziliśmy na podstrony treści zgodne z SEO – i potrzebami użytkowników, odbiorców usług firmy. Następnie dostosowaliśmy serwis do wymogów pozycjonowania pod kątem technicznym. Wykorzystaliśmy przy tym rozwiązania, które mogłyby zostać pozytywnie ocenione przez odbiorców podczas wizyty na stronie i poruszania się po serwisie.
Efekt I
Topowe pozycje w SERP
Staranny dobór słów kluczowych wraz z wzorowo przeprowadzoną optymalizacją sprawiły, że po 3 miesiącach 90% promowanych fraz znalazło się w top10. Obecnie na 4 z 7 promowanych wyrażeń witryna www.regenemed.pl znajduje się w pierwszej trójce naturalnych wyników wyszukiwania. Takie pozycje utrzymują się niezmienne od kilku miesięcy, dzięki czemu firma Klienta stała się wreszcie widoczna w Internecie i kojarzona jest z usługami serwisowymi przyrządów medycznych.
Wykres przedstawia wzrost pozycji w ciągu całego czasu trwania współpracy dla przykładowych wyrażeń kluczowych. Źródło własne
Ponadto, dzięki fachowym treściom w odwiedzinach bierze udział prawie 5 razy więcej wyrażeń niż przed nawiązaniem współpracy. Oznacza to, że pozycjonowana strona wyświetla się dodatkowo na zapytania, które nie są uwzględnione w umowie, ale wpływają na konwersje i ruch na stronie. Trafić mogą na stronę Klienta dzięki temu także osoby: a) poszukujące w Internecie podobnych usług, b) zainteresowane ofertą Klienta, które w wyszukiwarkę wprowadziły jako zapytanie nie frazy z umowy, a wyrażenia synonimiczne.
Efekt II
Gwałtowny wzrost zainteresowania
Wraz z wysokimi pozycjami strony wzrosła liczba wyświetleń witryny. Domena przed podjęciem współpracy z Sunrise System odnotowała 359 wyświetleń w lipcu 2016 roku, a po 10 miesiącach ten wynik poprawił się aż o 484%. Wyraźny wzrost widoczny jest także w liczbie kliknięć. Poprawa wyników o 253% oznacza ponad dwukrotnie więcej internautów odwiedzających serwis Klienta.
Wykres przedstawia wzrost liczby wyświetleń i liczby kliknięć w ciągu całego czasu trwania współpracy. Źródło: Google Search Console
Widoczni w Internecie
W trakcie 10-miesięcznej współpracy sprawiliśmy, że strona Klienta pojawiła się wysoko na liście wyników wyszukiwania oraz – co ważniejsze – utrzymuje te pozycje od kilku miesięcy. W rezultacie osiągnęliśmy główny cel, jaki postawiła nam firma RegeneMed. Dzięki naszej pracy stała się widoczna w Internecie i bardziej rozpoznawalna, co potwierdza właściciel – Wojciech Pepłoński:
„Współpraca z Sunrise System jest owocna. Pozycjonowanie sprawiło, że do naszej oferty w Internecie dociera więcej osób. Jeszcze ważniejsze jest to, że trafiają na stronę osoby faktycznie zainteresowane naszymi usługami. Lepsza widoczność i rozpoznawalność w świecie wirtualnym przełożyły się na więcej zapytań w rzeczywistości”.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: