Po trzech latach od uruchomienia globalnego projektu wsparcia agencji realizujących kampanie AdWords dla firm Google zdecydowało o unifikacji dwóch programów: Google Partners oraz Autoryzowany Partner MSP AdWords. Od 27 czerwca 2016 roku wszystkie agencje współpracujące z Google zostały objęte jednym programem: Google Partners.
Google wprowadziło w nowym programie Google Partners również podział firm na dwie kategorie:
a) Google Partner
b) Google Partner Premier (w polskiej wersji: Google Partner Premium)
Nasza firma, jako jedna z wiodących, należy do kategorii Google Partner Premier. Spośród prawie 400 polskich Partnerów Google firm ze statusem Premium jest kilkanaście*. Znalezienie się w tej kategorii Partnerów firmy Google to kolejne (po naszym udziale w Programie Autoryzowany Partner MSP AdWords) potwierdzenie wyróżnionej pozycji wśród agencji SEM.
Kryterium uzyskania statusu Google Partner Premium jest m.in. duża liczba obsługiwanych w obszarze AdWords Klientów oraz bardzo wysoki poziom wydatków na kontach. Oczywiście dla nas ważne są zastosowane kryteria jakościowe: Google Partner Premium może zostać agencja stosująca zalecane i skuteczne praktyk na kontach AdWords.
Warto również zwrócić uwagę, że przy okazji zmiany w programie Google wprowadziło specjalizacje dla agencji realizujących kampanie AdWords. Obecnie dostępnych jest 5 specjalizacji:
Google wprowadziło ścisłe specjalizacje, aby zasugerować reklamodawcom, które firm mają największe doświadczenie w realizacji danego typu kampanii. Specjalizacje są przyznawane w oparciu o poniższe kryteria:
Nasza firma na starcie Programu otrzymała trzy z pięciu specjalizacji:
Obecnie jesteśmy również bardzo blisko uzyskania kolejnej specjalizacji z reklamy w Zakupach Google. Specjalizacje danej agencji SEM zostały również wbudowane w logo programu Google Partner Premier. Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy poszukujące wyspecjalizowanego wsparcia w kampaniach AdWords.
*stan na 30.06.2016
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: