Ikona 01:40 min Ikona Sunrise System 19.02.2016

Google testuje Real-time Ads – reklamy w czasie rzeczywistym

Spis treści:

W trosce o sprzedawców, dla których publikacja reklamy marki lub produktów we właściwym czasie i miejscu może przełożyć się na znaczący sukces, Google stworzyło rozwiązanie pozwalające na wykonywanie działań w czasie rzeczywistym.

 

Real-time Ads

 

Beta-testy nowego narzędzia Real-time Ads uruchomiono w Ameryce. Jego głównym celem jest umożliwienie użytkownikom wykorzystywanie pewnych sytuacji oraz wydarzeń przyciągających swoją rangą uwagę wielu potencjalnych klientów. Zaprojektowano więc rozwiązanie, które pozwala za pomocą jednego kliknięcia opublikować reklamę w czasie rzeczywistym w wielu różnych miejscach, od niewielkich aplikacji, przez YouTube, aż po miliony innych lokalizacji w sieci.

 

Pewną niedogodnością może w tym przypadku okazać się konieczność wcześniejszego lub bardzo szybkiego przygotowania publikowanych treści. Okazja opublikowania reklamy może nadarzyć się w najmniej spodziewanym momencie, którego przespanie z pewnością nie wyjdzie nam na dobre.

Udostępnienie narzędzia Real-time Ads na szerszą skalę być może będzie miało miejsce w którymś z kolejnych miesięcy 2016 roku, jak wynika z zapowiedzi Google. Być może w przyszłości będziemy mieć możliwość skorzystania z niego w Polsce.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

4 reklamy AdWords powyżej wyników wyszukiwania Google Ikona 03:00 min 29.02.2016 Znaczące zmiany w układzie strony wyników wyszukiwania Google! Po kilku miesiącach testów, ok. 19 lutego wyszukiwarka ostatecznie zdecydowała się wprowadzić dla części wyników nie 3 a 4 reklamy AdWords nad rezultatami organicznymi. Jednocześnie żegnamy się (z wyjątkami) z reklamami występującymi po prawej stronie SERP. Czy świat SEO i PPC właśnie zadrżał? Jak zwykle w przypadku Google – niekoniecznie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Koniec Flasha w reklamach graficznych Google Ikona 01:00 min 02.03.2016 Ze wsparcia technologii Flash na rzecz HTML5 wycofuje się coraz więcej firm tworzących branżę IT. Flasha nie obsługuje już iOS, Android, mobilna wersja Chrome'a, a w przypadku starszych wersji wtyczki Adobe także przeglądarka Mozilla Firefox. Teraz przyszedł czas na Google i AdWords. Gigant z Mountain View jeszcze w pierwszej połowie tego roku ma zamiar zrezygnować z reklam w formacie Flash. Kiedy dokładnie to nastąpi i dlaczego? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dynamiczne rozszerzenia reklam AdWords Ikona 02:00 min 07.10.2015 Rozszerzenia reklam nie są niczym nowym. To jeden ze sposobów zwiększenia ich widoczności oraz przekazania internautom wielu dodatkowych informacji na temat firmy czy usług. Teraz oprócz standardowych rozszerzeń - linków do podstron, objaśnień, adresowych i połączeń - dostępne są rozszerzenia dynamiczne. Są one automatycznie generowane przez system i odpowiadają kategoriom treści w promowanej witrynie. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700