Ikona 01:00 min Ikona Sunrise System 03.03.2015

GSP – czyli personalizowana reklama na Twojej skrzynce mailowej

Spis treści:

Podstawą skuteczności każdej kampanii jest precyzyjny dobór grupy docelowej. Im lepiej poznamy naszych potencjalnych klientów – ich płeć, wiek, preferencje, zainteresowania – tym łatwiej będzie nam osiągnąć zamierzone cele marketingowe. Google wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom opracowało zupełnie nowy system reklamowy, umożliwiający emisję reklam graficznych w skrzynkach pocztowych Gmail.com. Szacunkowy zasięg GSP (Gmail Sponsored Promotion) to ok. 4 900 000. Potencjał jest zatem ogromny, ale co ze skutecznością? Czy w świetle tak powszechnego e-mail marketingu,  jest szansa na zainteresowanie reklamą odbiorców? Otóż, tak. A wszystko dzięki bardzo precyzyjnym metodom kierowania, uwzględniającym m.in.:

– lokalizację i język, – wiek i płeć użytkownika, – typ urządzenia, – zainteresowania, – tematy, – słowa kluczowe.

 

Reklamy GSP

Reklamy GSP są bardzo dobrze eksponowane, co znacznie zwiększa szanse na kliknięcia. Można je znaleźć zaraz nad odebranymi wiadomościami. Baner rozwija się po kliknięciu „zajawki”, natomiast kliknięcie w sam baner powoduje  przeniesienie użytkownika bezpośrednio na stronę reklamodawcy.

W tym systemie wykorzystany jest model rozliczeń CPC, znany dobrze z klasycznych reklam Google AdWords.  Jego dodatkową zaletą jest fakt, że sam baner można utworzyć za pomocą Galerii Reklam, a jego format będzie automatycznie dostosowany do wielkości rozmiaru ekranu, na którym wyświetla się reklama.

GSP to ciekawa alternatywa dla reklamodawców, którym zależy na precyzyjnej, spersonalizowanej reklamie, atrakcyjnie prezentującej się na każdym urządzeniu. W połączeniu z ciekawym przekazem, trafiającym wprost w nasze gusta – sukces marketingowy niemalże murowany.

 

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Kampania AdWords na smartfony. Część pierwsza: budowa Ikona 02:00 min 09.07.2015 Nie ma dziś możliwości prowadzenia kampanii AdWords bez kierowania reklam na urządzenia mobilne. Można co prawda stawką w licytacji próbować „wyłączyć” kampanię na smartfony etc., jednak opcja: dezaktywuj kampanię na urządzenia mobilne – nie jest dziś dostępna. Google wie lepiej i delikatnie acz jednoznacznie sugeruje, aby nie wpadać na pomysł: nie będę kierował na urządzenia mobilne, bo nikt mnie tam nie szuka. Otóż byłby to błąd z kategorii tych niewybaczalnych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Pięć sposobów na nieudaną kampanię AdWords Ikona 02:00 min 04.08.2015 Przeprowadzenie nieskutecznych działań w AdWords jest stosunkowo proste. Czytając ten wpis dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować konto i zoptymalizować swoją kampanię tak, by nie przyniosła ona dobrych rezultatów. Sposobów na to, by AdWords ze skutecznego narzędzia do pozyskiwania klientów stał się niszczarką do pieniędzy przeznaczonych na reklamę jest oczywiście znacznie więcej, nż udało nam się zebrać w jednym poście ;-) Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Realne korzyści z wirtualnej licytacji… czyli o RTB Ikona 02:00 min 07.10.2014 Real-Time Bidding (RTB) zrewolucjonizowało rynek reklamy w Internecie w 2010 roku, wkraczając do Sieci i pokazując swoje możliwości. Dziś nie stanowi ani rewolucji, ani przyszłego trendu, jest bowiem rzeczywistym źródłem dochodu dla wielu firm z sektora małych i dużych przedsiębiorstw. Obecnie jest jedną z dróg pozwalających na precyzyjne dotarcie do Klienta. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700