Szczegółowy terminarz Mundialu, wyniki meczów, witryny sportowe na pierwszej pozycji w wyszukiwaniu – to tylko nieliczne wyróżniki, charakteryzujące wyszukiwarkę Google podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014. Gigant z Mountain View codziennie zaskakuje użytkowników także tematycznymi i oryginalnymi doodlami.
Na rozpoczęcie Mistrzostw mogliśmy obejrzeć Google Doodle przedstawiającego panoramę Rio de Janeiro. Dopingujące w rytmie słonecznej samby literki życzyły powodzenia wszystkim drużynom, biorącym udział w rozgrywkach piłkarskich. Na stronie Google Trends zaprezentowane zostały nastroje reprezentacji poszczególnych państw. Z informacji zawartych na stronie możemy dowiedzieć się między innymi, że Kamerun ma złamane serce, Hiszpania jest obojętna, a Francja z Holandią nie do zatrzymania.
Znana i lubiana usługa Google Street View pozwala natomiast na obejrzenie stadionów, na których odbywają się mecze. To jednak nie wszystko! Wpisanie w wyszukiwarkę Google wyrażenia „mundial” pozwala zapoznać się z obecnym terminarzem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, wynikami odbytych spotkań, charakterystyką grup piłkarskich oraz klasyfikacją fazy pucharowej.
Po dodaniu nazwy przykładowego kraju do wyżej wymienionego wyrażenia otrzymujemy najważniejsze informacje dotyczące reprezentacji (skład, rok założenia itd.), statystyki z przeprowadzonych rozgrywek oraz zapowiedzi przyszłych meczów z udziałem wskazanej grupy, co jest niezwykle przydatne.
Zaskoczeniem dla wielu użytkowników może być to, że już po wpisaniu w wyszukiwarce nazwy stolicy Mundialu 2014 wyświetlą nam się te same informacje, co w przypadku frazy „mundial” :).
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: