Ikona 01:30 min Ikona Sunrise System 05.07.2013

Pisanie bloga pomaga w pokazaniu firmy ,,od kuchni’’, sprzyja pozycjonowaniu strony, jest świetnym sposobem na zyskanie zaufania wśród wielu osób, przyciąga uwagę potencjalnych klientów  i przede wszystkim nie jest przesadzoną reklamą typu: ,,najtańszy – najszybszy – najlepszy’’.

 

Co pisać za zapleczu firmowym?

 

W prowadzeniu firmowego bloga ważna jest przede wszystkim … prawda. Jest ona fundamentem w budowaniu relacji zleceniobiorca – zleceniodawca. Najlepszym rozwiązaniem w dodawaniu przyciągających uwagę wpisów, jest relacjonowanie pracy w firmie, jej bieżących działań i sukcesów. Opinie klientów zwracają uwagę na fakt, że dzięki ,,przypadkowemu’’ trafieniu na firmowego bloga, dowiedzieli się, jak funkcjonuje potencjalny kontrahent. Widząc zaangażowanie i wkład w tworzenie ukazywanych produktów czy usług, klienci doceniają rzeczywistą jakość otrzymywanych dóbr i zaangażowanie przygotowujących ich ludzi.

 

Zwróć uwagę na charakter treści. 

 

K o n s e k w e n c j ę. Rejestrując czasopismo, oprócz danych firmy i redaktora, dziennikarze muszą również określić częstotliwość ukazywania swojej gazety. Wyobraź sobie, że jesteś właśnie dziennikarzem, który musi wywiązać się z zawartej umowy. Ustal własny układ; wyznacz dni, w których będą ukazywały się nowinki na temat Twojej firmy. Wtedy przekonasz się, że klienci z niecierpliwością będą oczekiwali nowych wpisów w danym dniu! Od początku również ustal temat bloga, osoby odpowiedzialne za przygotowywanie tekstów, zarządzaj nim i spraw, aby przyciągał uwagę każdego – zarówno nowego, jak i stałego klienta. Pamiętaj, żeby nie była to reklama przeklejona z głównej strony internetowej własnej firmy. Liczy się jakość, konsekwencja i dobry pomysł!

 

Oczekiwania odbiorców Google.

 

Forma tekstów zależy od specyfiki adresatów, branży i Twojej strategii marketingowej. Mogą to być artykuły, sprawozdania, felietony czy profesjonalne opracowania na temat branży i firmy. Promuj swojego bloga oraz zapraszaj do czytania wszystkich – dbając jednak o to, by był specyficzny i dopasowany do oczekiwań odbiorców.

 

Źródło: socialpress.pl

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:20 min 08.07.2013 Yandex to największa wyszukiwarka rosyjskiego Internetu, która zostawiła daleko w tyle całą swoją konkurencję, wliczając w to Google. Nieustannie rozszerza ona zakres swojej działalności, udoskonala istniejące rozwiązania i wprowadza ułatwienia dla użytkowników, mające na celu spopularyzowanie swoich usług i serwisów. Dzisiaj prezentujemy pierwszą część przewodnika Sunrise System po świecie Yandex. Zaczynamy od programów i wtyczek dla komputerów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:30 min 12.07.2013 Jednym z elementów optymalizacji kampanii jest śledzenie realnie wpisywanych do wyszukiwarki fraz kluczowych, gdy w grupach reklam stosujemy dopasowania inne niż ścisłe. Z racji, że obecnie Google pyta się już o właściwie wszystko, to również reklamy mogą być wyświetlane po dość zastanawiających wpisach internautów do wyszukiwarki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 07.06.2013 Strony internetowe, aplikacje webowe i reklamy – nowy pomysł internetowego giganta ma na celu wsparcie informatyków w tworzeniu tych formatów. Propozycja będzie atrakcyjna nie tylko z punktu widzenia programistów, ale także odbiorców – użytkowników internetu. Najważniejsze w przypadku nowego narzędzia są oczywiście reklamy, bo to one przynoszą ekipie z Mountain View zyski. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700