Przeprowadzone niedawno badania dowodzą, że nadal najefektywniejszym sposobem podbicia kieszeni internautów są promocje i oferty specjalne. Ankietowani przyznają, iż ta metoda w dalszym ciągu ma dla nich znaczenie podczas nawiązywania kontaktów z konkretnymi markami w Sieci.
Zanim jednak uda nam się pozyskać nowych klientów przez Internet, warto zwrócić uwagę na jeszcze jedną kwestię. Samo zainteresowanie i przyciągniecie uwagi Internauty nie wystarczy, by na stałe związał się z naszą marką. Należy jeszcze znaleźć własny, kreatywny sposób na zatrzymanie klienta u siebie. Wyniki ankiet dotyczące kilku nieudanych akcji marketingowych przeprowadzonych na portalach społecznościowych dowodzą, że statystyczny Internauta nie życzy sobie, aby w sieci towarzyszyła mu nadmierna obecność marki. Jednocześnie dane zebrane przez specjalistów wskazują, że Klienci internetowi ufają informacjom, które znajdą m. in. w mediach społecznościowych. Jak więc zainteresować potencjalnego Konsumenta, żeby jednocześnie go nie zniechęcić?
Ważne jest, aby marketing internetowy dopasowany był do profilu i charakteru Odbiorcy. Treść, którą zamierzamy mu przekazać, powinna być dostosowana do jego wymagań i oczekiwań. Warto w tej kwestii zaufać profesjonalistom, który przygotują dla nas strategię marketingową niedrażniącą w żaden sposób internauty. W przeciwnym razie nasza marka może dołączyć do grupy ignorowanych lub wręcz unikanych brandów.
Źródło: TNS Digital Life
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: