Opisy siedzib Google nie są przesadnie wyidealizowane. To naprawdę miejsca oparte na nieco innych zasadach, osadzone w nieco innej atmosferze. Na każdym piętrze kuchnie, buddabags, fotele do masażu i legendarne playroomy.
Na korytarzach ciągły ruch, w stołówkach menu z całego świata – wszędzie grupki osób, które nie tylko dyskutują o AdWordsach. Tak od wewnątrz prezentują się Googleplexy – dwa biurowce, znajdujące się w Dublinie, w których na co dzień pracuje około półtora tysiąca osób niemal z całego globu.
Okazja do poznania europejskiej centrali Google narodziła się wraz ze zwycięstwem Sunrise System w Internetowej Rewolucji; konkursie skierowanym do agencji SEM, które zajmują się prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych. Uruchomiliśmy najwięcej nowych kampanii AdWords i tryumfowaliśmy w pierwszej edycji konkursu Google, organizowanego pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.
Główną nagrodą w Internetowej Rewolucji było dwudniowe szkolenie, przygotowane przez polski oddział Google w Dublinie, w którym uczestniczyli Paweł Rybak – Wiceprezes Zarządu i Łukasz Machura – SEM Menedżer.
Sesje warsztatowe poświęcone były przede wszystkim omówieniu konkretnych case’ów. Z pracownikami Google dyskutowaliśmy na temat możliwości zmian oraz nad innowacjami, które mogą wpłynąć na podniesienie efektywności prowadzonych kampanii.
Wnioski z tych szkoleń, sesji warsztatowych oraz nie mniej istotnych rozmów kuluarowych zostawimy dla siebie, a konkretnie dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Poza konsultacjami AdWords mieliśmy również okazję poznać amerykańską firmę od środka.
Google kultura pracy odbiega nieco od przyjętych powszechnie standardów. Praca oczywiście jest istotna, ale ma się wrażenie, że nie mniej ważna jest integracja pracowników oraz wspólna… zabawa. Atmosfera w Google jest bardzo luźna, wręcz towarzyska. W godzinach popołudniowych w Google ruch przy stołach do gry tenisa stołowego i play station poważnie narasta, turnieje między – bądź co bądź – pracownikami z całego świata trwają w najlepsze. Tak właśnie wyglądały nasze dwa dni w Google.
Korzystając z okazji, w imieniu Pawła i Łukasza dziękuję za organizację pobytu i szkolenia Magdzie Wysockiej i Jagodzie Sobolewskiej z polskiego zespołu Google.
Do zobaczenia!
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: