Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:30 min Ikona Sunrise System 25.05.2010

Apple vs Adobe… rozpętała się wojna

Nie od dziś wiadomo, że dla wielu jednym z mankamentów urządzeń spod znaku nadgryzionego jabłka był brak obsługi technologii Flash. Całą sytuację zaognił w kwietniu Steve Jobs stwierdzając, że to co daje nam Flash z powodzeniem zastąpić można poprzez tworzenie stron i aplikacji w HTML5 wraz z wykorzystaniem kodeka H.264.

Adobe odpiera zarzuty twierdząc, że obecnie trzy czwarte serwisów video opartych jest na technologi Flash, dodatkowo język HTML5 jest jeszcze bardzo niedopracowany, a stosowanie go na szeroką skalę wręcz niemożliwe, dlatego to Apple powinno się dostosować.

Całą sytuację można by odebrać jako zwykłe przekomarzanie się koncernów – ich działania marketingowe, gdyby nie… pierwsi dezerterzy: magazyn online Sports Ilustrated przedstawił już swoją wersję opartą w całości na HTML5. Wydawca magazynu wired.com również zdradził, że ma przygotowaną wersję serwisu alternatywną względem Flash, aczkolwiek jeszcze w ukryciu. Zaznaczyć należy, że oba wspomniane przykłady to liczący się gracze na rynku internetowym USA.

Główny argument webmasterów: urządzenia Apple zagarnęły już sporą część rynku internetowego, a właściciele stron i serwisów WWW oraz reklamodawcy nie chcą tracić tak dużej grupy klientów ze względu na brak zgodności z urządzeniami o nazwie rozpoczynającej się od „i”.

Czas pokaże, czy popularność urządzeń Apple doprowadzi do śmierci technologi Flash – na pierwszy ogień bez wątpienia trafi rynek USA, gdzie te urządzenia są najpopularniejsze, ale zapewne i reszta świata podąży szybko za trendem.

Pytanie, jaki będzie to trend i po czyjej myśli będzie się kształtował: Apple czy Adobe?

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Z życia firmy Ikona 01:05 min 26.05.2010 Obecność samochodów Google z charakterystycznymi kamerami na ulicach miast  wywołuje zawsze sporą ekscytację. Dzięki temu na zarejestrowanych przez nie obrazach można zaobserwować sporo nietypowych i jednocześnie zabawnych sytuacji. Widzimy m.in. ludzi cieszących się na widok samochodu, ale zdarzają się również tajemnicze widoki. Kilkoma z nich dzielimy się dzisiaj na blogu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 00:55 min 27.05.2010 Z końcem kwietnia Google wprowadziło nową Certyfikację dla firm: AdWords Certified Partner. Zmiana motywowana była przede wszystkim chęcią podniesienia poprzeczki dla Specjalistów AdWords zajmujących się prowadzeniem kampanii reklamowych w linkach sponsorowanych. Dlatego też Google wdrożyło nowe, kilkustopniowe egzaminy, wyższe progi zaliczenia testów oraz większą kontrolę nad Certyfikowanymi Partnerami. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0.00 / 5. Vote count: 0 głosów

Brak ocen

Linki sponsorowane Ikona 01:00 min 17.05.2010 Ten przykład pokazuje, że kreatywność (a także znajomość Google AdWords) się opłaca! Amerykański copywriter Alec Brownstein wpadł na genialny pomysł, aby za pomocą Google AdWords zainteresować swoją osobą najbardziej prestiżowe agencje reklamowe w Nowym Jorku. Co dokładnie zrobił i czy udało mu się uzyskać zamierzony efekt? Na pewno warto poznać jego historię. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.50 / 5. Vote count: 20 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700