Sunrise System cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona 01:35 min Ikona Sunrise System 27.04.2010

Recenzje i testy produktów w Google?

21 kwietnia 2010 Google opublikował na jednym ze swoich blogów informację, że zamierza podjąć działania w celu udostępnienia systemu recenzji i ocen dla produktów.

Wyniki będą pobierane z wyników użytkowników -detalistów oraz od producentów. Program będzie oparty na współpracy z Bazaarvoice, popularnym systemem wymiany uwag i opinii klientów. Google Product Reviews Program (Program Recenzji Google) startuje na początek w USA. W USA istnieje usługa Google o nazwie Google Products. Jest to porównywarka cen (w Polsce niedostępne). Właśnie z poziomu tej usługi będą widoczne recenzje produktów.

Dzień później po powyższej publikacji, czyli 22 kwietnia 2010, w amerykańskim Google, pracownik agencji Rimm-Kauffman Matthew Mierzejewski zauważył, że zaczęły się pojawiać rozszerzenia reklam AdWords. W miejscu, gdzie polski użytkownik Google normalnie może zobaczyć adres fizyczny firmy, pojawiła się ocena sklepu przedstawiona w formie gwiazdek oraz link kierujący do opinii o danym sklepie.

Póki co Google nie wypowiedział się jednoznacznie w kwestii nowego rozszerzenia AdWords. Podejrzewa się, że gwiazdki pobierane są właśnie z zebranych w Google Products ocen. Link natomiast kieruje do bezpośrednio do tych opinii. Ze względu na brak jasnego i oficjalnego stanowiska Google, nie można jednoznacznie stwierdzić, czy odkryte rozszerzenie AdWords, jest już usługą wprowadzoną na stałe, czy jest dopiero w fazie testów. Jednak pojawienie się tego rozszerzenia pokazuje w jakim kierunki będzie najprawdopodobniej zmierzać Google.

Google Products

Google Products został stworzony jako element ekosystemu usług okołozakupowych. Ekosystem ten ma za zadanie, oprócz wspomagania decyzji klientów, kierować do konkretnego sklepu internetowego, a także umożliwić zapłacenia za zakupiony produkt. Na razie dostępne tylko w USA.

Źródła: SearchEngineLand RK Blog

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1.00 / 5. Vote count: 2 głosów

Brak ocen

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.30 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:55 min 06.05.2010 Jak bardzo jesteś gotowy uwierzyć w informacje, które czytasz w Internecie? Okazuje się, że aż 72% Polaków deklaruje duże zaufanie do takich treści. Jak wypadamy na tle innych krajów europejskich? Z czego wynika tak wysoki współczynnik zaufania deklarowany przez naszych rodaków? Co stanowi jedną z najważniejszych cech współczesnego Polaka? Sprawdziliśmy to! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5.00 / 5. Vote count: 1 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 00:55 min 10.05.2010 Świeże i nieszablonowe podejście to podstawa, szczególnie jeśli mowa o reklamie. Dużych pokładów kreatywności nie można odmówić firmie Google, która po raz kolejny postanowiła nas czymś zaskoczyć. Mowa o reklamie przeglądarki Chrome 5 Beta. Jak przedstawić największe atuty swojego produktu z przymrużeniem oka, a zarazem w sposób ciekawy? Obejrzyj film i sprawdź jaka będzie Twoja reakcja. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 2.30 / 5. Vote count: 3 głosów

Brak ocen

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 27.04.2010 Kto z Was pamięta poruszanie się po obcym mieście z mapą? Dzisiaj z powodzeniem mapy zastępuje Internet, dzięki któremu szybko odnajdujemy drogę do swojego hotelu czy restauracji. Niedawno Google przekształcił Centrum Firm Lokalnych w Google Miejsca, gdzie właściciele firm mogą zarejestrować swoją działalność i korzystać z wielu możliwości jej promowania. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.60 / 5. Vote count: 24 głosów

Brak ocen

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.50 / 5. Vote count: 20 głosów

Brak ocen

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700