Ikona 01:35 min Ikona Sunrise System 17.09.2009

Z kim zadaje się Twoja marka w Internecie?

Wiemy, że przestrzeń internetowa wcale nie jest taka ładna, jak ją malują. Dużo tu przemocy, zbrodni i nagości. W tej bezimiennej, informacyjnej dżungli dobrze czują się również zjawiska, przed którymi chcemy chronić najmłodszych. Skoro Internet ma tak wiele ciemnych, szemranych zaułków, to co można zrobić, aby marka lub produkt pozostał po tej „jasnej stronie Sieci”? Jak uniknąć koszmaru brand managera, który pewnego dnia odkrywa swoją markę w Internecie, gdy ta przebywa w bardzo złym towarzystwie, w internetowym półświatku?

Wyobraźmy sobie koszmar brand managera marki x, która z powodu niecnego algorytmu Google nagle popadła w złe towarzystwo. Ta niefortunna sytuacja znalezienia się w wyjątkowo anty-brandingowym towarzystwie zdarzyła się znanej i lubianej marce zup instant. (Nazwa towarowa została zamazana.)

Marka ta rozpoczęła oparty w dużej mierze o Internet konkurs na zbieranie punktów z opakowań produktów. Wczuliśmy się w przeciętną Kowalską, która markę X lubi i używa, tak więc jest żywo zainteresowana konkursem. Widziała reklamę w telewizji dwa razy, teraz chce dowiedzieć się szczegółów. Nie pamięta niestety adresu strony 🙁 Co robi? Wpisuje w Google frazę „punkty z ….. (tu pada nazwa marki)”.

Po chwili otrzymuje wiele możliwych odpowiedzi. Jak widać, niestety tylko dwa pierwsze wyniki zapytania związane są z konkursem tej marki. Reszta wyników to już ciemna strona internetu – handel, śmierć, oszczerstwa.

Spokojny sen brand managerowi zapewni dogłębna konsultacja planowanej promocji sprzedaży lub kampanii reklamowej dotycząca przełożenia kampanii offline (w telewizji, prasie, radio) na możliwe zachowania konsumentów online. Odpowiednie kroki optymalizacyjne nie pozwolą marce zejść na złą drogę w wynikach wyszukiwania i zatrzymają ją na długo po jasnej stronie Sieci.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:10 min 02.10.2009 Bardzo lubimy narzędzia, które w znacznym stopniu ułatwiają nam życie, a także pomagają w komunikacji. Dlatego przedstawiamy dwa narzędzia Google, z pomocą których całkowicie za darmo i to od ręki można przetłumaczyć dowolny tekst na jeden z 51 języków. Mowa o Google Translate oraz narzędziu do tłumaczenia stron. Zatem zachęcamy do darmowego testowania! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:45 min 08.10.2009 Prezentujemy kolejną część naszego mini poradnika, na temat prowadzenia kampanii reklamowej przy pomocy Google AdWords. Jeśli prowadzisz własną działalność i szukasz sposób na promocję w Internecie swoich produktów lub usług, koniecznie dowiedz się jak zrobić biznes za pomocą Google. Zachęcamy do lektury kolejnych punktów naszego podsumowania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:55 min 08.09.2009 Wiele osób nie wyobraża sobie lepszej reklamy niż linki sponsorowane Google AdWords, które pojawiają się na stronie z wynikami wyszukiwania. Jednak koncern Google wymyślił ostatnio reklamę kontekstową, która niewątpliwie oferuje jeszcze większe korzyści i możliwości promowania się. Dzięki niej przedsiębiorcy mają szerszy kontakt z Klientem, którym reklama wyświetla się na stronach internetowych o podobnej tematyce. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.6 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700