Wiemy, jak ważna dla naszych klientów jest mierzalność efektów reklamowych. Szczególnie w dobie społeczeństwa informacyjnego, gdy kluczem do marketingowej mądrości i kieszeni konsumentów jest umiejętność wyciągania wniosków z umiejętnie odfiltrowanych i zinterpretowanych statystyk, danych, analiz.
Dlatego dwóch członków naszego zespołu o wybitnie analitycznych umiejętnościach, wiceprezes Zarządu Paweł Rybak i pełnomocnik Zarządu ds. organizacji i rozwoju Maciej Włodarczak, w minionym tygodniu zdali stosowne egzaminy i zyskali status Google Analytics Individual.
Możemy zatem zapewnić, że mamy kompetencje nie tylko w przygotowaniu, wdrożeniu i kontrolowaniu strategii reklamowych w wyszukiwarkach. Certyfikaty Google Analytics – nieliczne jeszcze w Polsce – dokumentują możliwość opracowania analizy dogłębnej, rzeczowej i użytecznej w modernizacji strony www pod kątem sprzedaży czy innych celów biznesowych. Google Analytics to czysta wiedza na temat strony internetowej i jej atrakcyjności, na temat użytkowników, ich zwyczajów i ścieżek surfowania po witrynie. A wiedzieć znaczy móc.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: