Amerykańska i angielska wersja wyszukiwarki Google wzbogaciła się o nową możliwość porządkowania wyników wyszukiwania: Show options. Kliknięcie w ten link po wpisaniu zapytania pozwala znaleźć po lewej stronie kategorie wyników:
Wyniki wyszukiwania można dzięki temu filtrować według daty bądź rodzaju treści (wpis na forum, video, zdjęcie itp.). Wśród kolejnych rozwiązań planowanych na najbliższy czas znajduje się Google Square, czyli wyniki w postaci arkusza kalkulacyjnego, gdzie w przejrzysty sposób zamieszczone są dane na temat danego wyniku wyszukiwania (typ, waga, pochodzenie pliku).
Anglosaskie e-firmy wykorzystujące w swojej strategii reklamowej techniki SEO mogą wykorzystać Show options do zwiększenia swojej obecności w wynikach – wystarczy popracować nad wpisami na forum, rozprzestrzenić w Sieci pliki na temat swojej działalności…
Reklamodawcy polscy nie czekając na Show options mocno wykorzystują fora – w wynikach wyszukiwania możemy przecież wypromować każdą informację o firmie, nie tylko stronę firmową!
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: