Sklep internetowy Intymnabielizna.pl okazuje się atrakcyjny dla użytkownika już na pierwszy rzut oka. Aby za pierwszym pozytywnym wrażeniem szły zakupy i lojalność klienta wobec marki, prowadząca sklep firma Abby proponuje klientom produkty najwyższej jakości. Dodatkowo akcent na jakość obsługi sprawia, że klienci Abby polubili zakupy w Sieci i czują się traktowani wyjątkowo, mimo wirtualnej formy kontaktu z dostawcą. Jak trafiają na stronę?
Najlepszą drogą, bo przez rekomendacje dotychczasowych klientów. Ale najważniejszą ścieżką prowadzącą do serwisu Intymnabielizna.pl okazały się najpopularniejsze wyszukiwarki – codziennie przecież zdarzają się setki sytuacji, gdy internauci szukają zmysłowej i oryginalnej bielizny w Sieci. By zdystansować konkurencyjne sklepy z podobną ofertą, Abby w 2007 roku podjęła decyzję o nawiązaniu współpracy z Sunrise System w celu pozycjonowania swojego e-sklepu.
W strategii pozycjonowania ustalono najpopularniejsze wyrażenia kluczowe – okazały się one prestiżowe i konkurencyjne. Ale… im większe wyzwanie, tym intensywniejsza praca pozycjonerska.
W efekcie dobrej optymalizacji i przemyślanego budowania otoczenia sieciowego serwis znalazł się na najlepszych pozycjach w wynikach – można powiedzieć, że tuż pod nosem potencjalnego klienta – na frazy najistotniejsze dla Abby z handlowego punktu widzenia: nazwy konkretnych produktów i marek.
Co dalej? Dalej już wystarczy tylko obsługiwać. Firma Abby zajmuje się prowadzeniem e-biznesu od kilku lat. Wszystkie dochody czerpie wyłącznie z Internetu. Reklama w tradycyjnych mediach mijałaby się z celem. Reklama w Internecie kierowana do wszystkich byłaby kierowana do nikogo. Reklama w wyszukiwarkach okazała się najlepszym komunikatem: kupuj u nas!
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: