Firma Elika od 1992 roku doradza, projektuje oraz dostarcza materiały dla elektroinstalatorów i sklepów elektrycznych. To centrum elektryczno-oświetleniowe kompleksowo zaopatrujące nabywców indywidualnych i przedsiębiorców z branży elektrycznej, instalatorskiej i budowlanej w osprzęt, aparaturę elektryczną, oświetlenie, akcesoria elektroinstalacyjne i narzędzia. Elika świadczy profesjonalne usługi remontowo – budowlane, jest także producentem konstrukcji aluminiowych (np. drzwi, okna, balustrady).
Aby nieustannie podnosić kwalifikacje zespołu pracowników, Elika inwestuje w szkolenia, nie tylko w Polsce. Ich owocem jest nie tylko rozwój zasobów ludzkich, lecz także coraz lepsza oferta – potwierdza to rosnąca sprzedaż oraz liczne certyfikaty. Przy dobieraniu produktów, które umieszczane są w ofercie, brane są pod uwagę głównie ich niezawodność, wszechstronność i uznany producent.
Szeroki wachlarz ofertowy jest również bodźcem do szerokich działań marketingowych – aby wypromować produkty i usługi firma decyduje się na nowoczesne formaty reklamowo-wizerunkowe, oparte m.in. na stronie internetowej elika.com.pl. Do tych narzędzi marketingowych należy redagowanie newslettera z interesującymi i ważnymi dla odbiorców treściami, wyszukiwarka lokalna oraz reklama w wyszukiwarkach formie pozycjonowania serwisu. Te ostatnie działania realizuje dla firmy Elika poznańska spółka pozycjonerska, Sunrise System.
Metodą długotrwałego i systematycznego optymalizowania samej strony oraz jej otoczenia sieciowego, witryna przedsiębiorstwa pnie się coraz wyżej w wynikach wyszukiwania na liczne wyrażenia kluczowe. Niecały rok po nawiązaniu współpracy z Sunrise System 90% kluczowych dla przedsiębiorstwa fraz jest w pierwszej dziesiątce wyników… a kolejne są w toku prac pozycjonerskich.
Dzięki zasadzie „Płatność wyłącznie za efekty”, Elika płaci wyłącznie za już mocno wypromowane wyrażenia. Jednocześnie indywidualny opiekun strony jest zmotywowany do wytężonej pracy. Wykorzystuje wiedzę zdobytą w pracy nad innymi stronami i nad serwisem Elika.com.pl. w celu wypozycjonowania go wyżej, niż wyświetlany był wcześniej. Wyżej, niż konkurencja.
Ponieważ dla firmy Elika efektywność jest najważniejsza, zlecono Sunrise System również pieczę nad statystykami Google Analytics – dzięki nim reklamodawca może zlokalizować źródło odwiedzin swojej strony i ocenić zwrot z inwestycji poniesionej w reklamę internetową. Najbardziej cieszą skutki wymierne, odczuwalne finansowo. Jednak pozycjonowanie to również kapitał symboliczny: większa widoczność = większa świadomość marki.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: