„Pozycjonować się? Po co?” – tak pytają nieliczni przedsiębiorcy, przyzwyczajeni do tradycyjnych narzędzi marketingowych i starszych form informowania rynku do swojej działalności.
Dla niektórych osób dodanie nazwy i numeru telefonu firmy do książki telefonicznej zdaje się być wystarczającym zabiegiem w celu przyciągnięcia klientów. A pozycjonowanie? Zostaje zepchnięty na daleki plan.
Klienci jednak jakoś nie dzwonią… Wówczas pojawia się pytanie: co jeszcze mogę zrobić dla mojej firmy? Jak pokazać ją światu? Często przedsiębiorcy decydują się więc na dodanie wpisu na swój temat na stronach z wizytówkami firm, w swoistych internetowych książkach telefonicznych. Wszystko dobrze, tylko …. kto tam zagląda? Jak klient ma dotrzeć do tej konkretnej notatki o firmie, jednej z tysięcy?
Faktycznie, Internet jest rozwiązaniem trudności w przebiciu się do świadomości konsumentów. Ale tylko właściwie dobrane metody uwidocznienia firmowej strony, takie jak pozycjonowanie, to idealny sposób na przedstawienie oferty szerokiej rzeszy odbiorców – i to w dodatku takich odbiorców, którzy są skłonni do zakupu.
Wszelkie książki telefoniczne są dobre, gdy … ktoś zna już Twoją firmę, zgubił numer Twojego telefonu i chce go odszukać po nazwie. Co jednak, gdy Cię nie zna? Nie znajdzie…
Bo klient po to korzysta z Internetu, by wyszukiwać jak najszybciej. Tak jak nie będzie wertował grubej książki, tak i znuży się klikaniem po wielu serwisach, zakładkach, podstronach. Wejdzie na Google.pl. Fraza – szukaj – klik, klik – kup.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: