Kojarzymy Google z korporacją, z którą kontakt mamy jedynie (kilkanaście razy dziennie….) poprzez przeglądarkę, wyszukiwarkę, AdWords, Analyticsa, mapy czy newsy. Tymczasem po raz drugi odbyła się w Polsce branżowa impreza Google Day, podczas której przekonałem się, że Google to konkretna instytucja, konkretni ludzie – i konkretna wiedza.
Warszawskie Centrum Expo XXI ugościło licznych zainteresowanych. Obok wykładów („A look into our Labs – Innovation at Google”, „Mistrzowie innowacji”, „Konsumpcja mediów – krytyczne zmiany i wyzwania”) na merytoryczną część eventu złożyły się warsztaty poświęcone problematyce istotnej dla praktyków.
Do poruszanych wątków należały między innymi: zwiększanie ruchu na stronie dzięki Google AdWords, aplikacje Google w zastosowaniach dla firm, metody mierzenia obecności w Sieci, sposoby na uatrakcyjnienie witryny, badanie potrzeb konsumentów. Nieskromnie mogę stwierdzić, że każdy ze wspomnainych tematów to codzienność naszej firmy – specjaliści Google AdWords dbają o optymalizację kampanii klientowskich, potrafimy lokalizować użytkowników i ich aktywność na stronie, doradzamy przedsiębiorcom w zakresie budowanai i przebudowania stron pod kątem nadrzędnego celu – widoczności w Sieci i przyciągnięcia klientów.
Google Day poszerzyło naturalnie perspektywy – mamy wszelkie dane po temu, by jeszcze intensywniej promować naszych klientów przy wykorzystaniu najnowocześniejszych metod. Przy tym dała się odczuć liczebność naszej branży. SEM i SEO to wręcz gałąź gospodarki – o bezprecedensowej skali rozwoju. I to nie tylko dlatego, że Internet jest coraz ciekawszy i coraz bardziej potrzebny. Bez Google prawdopodobnie Internet nie byłby tym, czym jest obecnie i na co zapowiada się w przyszłości.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: