Poznańskie Targi INSTALACJE odwiedziło w tym roku kilkadziesiąt tysięcy zainteresowanych. Wśród 537 wystawców warto wskazać na firmę Termatrans Sp. z o.o. Co ją tak wyróżnia? Przede wszystkim oferta oparta na urządzeniach o europejskiej renomie – szwedzkiego koncernu SWEP International AB (płytowe lutowane wymienniki ciepła) oraz marki TRANTER (płytowe uszczelkowe wymienniki ciepła). Silnym zapleczem marki jest właściwa promocja akcentująca jakość i profesjonalizm w działaniu. Termatrans jako jedna z pierwszych, uzyskała Aprobatę Techniczną na uszczelkowe wymienniki ciepła, co natychmiast podniosło konkurencyjność produktu. Obiektywnym potwierdzeniem rzetelności firmy jest zaproszenie, we wrześniu 2006 roku do elitarnego grona członków Business Center Club – prestiżowego klubu zrzeszającego setki najlepszych firm, organizacji i instytucji i premiującego etykę oraz zaangażowanego w propagowanie społecznej odpowiedzialności biznesu.
Fot. Siedziba firmy Wysiłki włożone w zdobycie licencji produktowych, certyfikatów jakości i statusu członka BCC miały na celu nie tylko prestiż, lecz również wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku. Kolejnym przejawem polityki jakości połączonej ze strategią marketingową stało się podjęcie decyzji o pozycjonowaniu firmowego serwisu www, który jest ważnym kanałem komunikacyjnym z klientami i kontrahentami. Pierwszym krokiem w promocji w wyszukiwarkach był dobór wyrażeń, według których internauci wyszukują oferty. W tej kwestii pomocny był dla firmy Termatrans pracownik Sunrise System, który na podstawie analizy trendów wyszukiwania i specyfiki oferty Termatrans pomógł w określeniu fraz. W momencie rozpoczęcia prac, w roku 2006, sytuacja strony nie była zadowalająca – znajdowała się na 50 pozycji w wyszukiwarkach. Pierwszy raport z pozycjonowania diagnozował tę sytuację wyjściową bardzo obrazowo. W związku z tym pozycjoner z Sunrise System wdrożył strategię optymalizacyjną, dzięki której dziś, z perspektywy dwóch lat, witryna Termatransu widoczna jest w pierwszej dziesiątce w odniesieniu do fraz kluczowych – a nawet na 1. miejscu w przypadku dwóch najważniejszych. Poniższa tabela ilustruje historię serwisu pod kątem popularności według kluczowych wyrażeń:
Jak to się ma do biznesu? Pozycjonowanie potraktowane jako wsparcie dla działań biznesowych pozwoliło przedsiębiorstwu ekspansywnie wkroczyć na rynek wirtualny. Widoczny wzrost zainteresowania stroną w 2007 roku – w czasie intensywnych prac optymalizacyjnych – to ilościowa weryfikacja skuteczności promocji, której elementem jest marketing w wyszukiwarkach.
Internetowa strategia jest spójna z wizerunkiem wypracowanym na obszarze bezpośredniej komunikacji z otoczeniem rynkowym. Dobra promocja w Sieci, oparta na naturalnych wynikach wyszukiwania, dała Termatransowi siłę przebicia adekwatną do konkurencyjności swojej oferty.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: