Ikona 01:40 min Ikona Sunrise System 22.09.2008

Słowo cenniejsze niż złoto, szczególnie w pozycjonowaniu

Mówi się, że o ile mowa jest srebrem, to milczenie złotem. Jednak w przypadku serwisów internetowych i ich promocji w wyszukiwarkach nic nie jest bardziej dalekie od prawdy. Zauważmy, że SEO oparte jest na operowaniu wyrażeniami kluczowymi – to według tych konkretnych słów użytkownicy przeszukują zasoby sieciowe w poszukiwaniu czegokolwiek.

Żeby pozycjonowanie na te frazy „działało”, promowany serwis musi być nasycony tymi słowami. Oczywiście, nie można umieszczać tych fraz bez właściwego kontekstu słownego – nadmiarowe zamieszczanie „luźnych”, nie powiązanych fraz nie leży ani w interesie jej właściciela, ani użytkowników.

I dlatego tak ważne jest, by strona www, aspirująca na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, byłą bogata w treści. Dlaczego nie poszerzyć opisu produktów na stronie? Stworzyć słowniczka albo wprowadzić podstrony tematycznej?

 

Jak wzbogacić treść?

 

Możliwości generowania zawartości słownej jest wiele. Właściwie każda firma może według własnego upodobania zamieszczać treści, które – w połączeniu z grafiką – właściwie wyeksponują oferowane produkty. Optymalizacja kodu strony to jedno. Słowa kluczowe w treści to jeden z warunków samodzielnego pozycjonowania strony i przez agencję SEO. Użytkownik pyta przecież, jakie strony zawierają poszukiwaną przez niego rzecz – dajmy mu ją, pokażmy, opiszmy. Pozycjonowanie jest racjonalnym działaniem, nie tajemniczą manipulacją.

 

Zalecenia

 

– umieszczenie w istniejących tekstach słów kluczowych – dosłownie w tej formie, jaką Państwo preferują do pozycjonowania, – wzbogacenie zawartości informacyjnej serwisu poprzez dodawanie tekstów – krótszych lub dłuższych, – opracowanie tekstów zgodnie z wymaganiami wyszukiwarek.

Naturalnie, tak naprawdę to specjaliści od SEO wiedzą dokładnie, jak wyważyć ilość tekstu i częstotliwość występowania słów kluczowych, stąd też naprawdę warto się ich poradzić.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:25 min 16.10.2008 Klienci przenoszą się do internetu. To fakt. Coraz częściej nie tylko szukamy informacji w wyszukiwarce, ale również chętniej robimy zakupy. Oszczędzamy w ten sposób czas, możemy "na spokojnie" przejrzeć i porównać wszystkie oferty, wybierając tę, która nam najbardziej odpowiada. I oczywiście korzystamy w tym celu z Google! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 00:55 min 15.12.2008 Wyszukiwarka Google towarzyszy nam nie od dziś. Nie jest jednak cały czas taka sama - firma z Mountain View w Kalifornii nieustannie udoskonala i zmienia nie tylko swoje algorytmy, ale również interfejs. A wszystko po to, by dać użytkownikom dokładnie to, czego poszukują w wyszukiwarce. A cała branża SEO musi dostosować swoje metody pozycjonowania do zmieniających się warunków w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:30 min 04.09.2008 W naszym kraju wciąż jeszcze pokutuje przeświadczenie, że duże, znane marki nie muszą inwestować w promocję swojego wizerunku. Jak pokazuje przykład największych brandów z USA to właśnie Ci najwięksi bardzo mocno skupiają się na dbaniu o swój wizerunek - również poprzez kampanie w wyszukiwarkach, w wynikach płatnych i organicznych. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700