Państwa produkt jest przeznaczony dla nastolatek? A może dla mężczyzn w średnim wieku? A może dla niemowląt, więc – ostatecznie – do młodych mam? W kampanii AdWords można określić stawki za reklamę według tak precyzyjnie określonej grupy docelowej – to jedna z nowości Google udostępniona dla reklam w sieci partnerskiej.
Dzięki określeniu stawek według grupy demograficznej reklama jest wyświetlana tym konkretnym odbiorcom, dla których kierujemy naszą ofertę. Aby skorzystać z tego udogodnienia, można zmodyfikować dotychczas ustalone stawki na przykład poprzez podniesienie stawek za wyświetlenie linku konkretnym, pożądanym użytkownikom. Dodatkowo, żeby uniknąć wyświetlania reklam odbiorcom, którzy nie zapewnią zwrotu z inwestycji, można je po prostu wyłączyć.
Jak ustalić odpowiednie stawki za wyświetlenie linku precyzyjnie stargetowanym odbiorcom? Pomocą służą raporty demograficzne, dostępne w Centrum Raportów. Komu reklama jest wyświetlana, kto ją klika, kto zapewnia konwersje? Raport odpowiada na te pytania przejrzystymi statystykami.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: