Integracja reklam video z cała kampanią AdWords nie wymaga instalowania dodatkowych programów – technologia transmisji strumieniowej jest zoptymalizowana dla modemu, DSL, itp., a sama reklama video działa jako element w formacie Flash.
Warto kierować się kilkoma wskazówkami Google i zadbać o:
* opisowy i przyciągający uwagę obraz początkowy; * ostrą kolorystykę, motywująca do odtworzenia reklamy; * kilka słów opisujących reklamowany produkt, usługę , markę, firmę. * motywowanie do odtworzenia poprzez słowne komunikaty, np. „w celu uzyskania dodatkowych informacji kliknij tutaj”; * stworzenie reklamy w kilku rozmiarach obrazu początkowego – pozwala to umieszczać ją w większej liczbie w wielu miejscach; * właściwą długość – zbyt długa reklama (powyżej 45 sekund) jest nużąca, a co za tym idzie – znacznie rzadziej odtwarzana.; * jasność komunikatu; * przedstawienie najważniejszych informacji na początku przekazu – na wypadek, gdyby internauta nie dotrwał do końca 😉 * wyraźne sformułowanie, czego oczekuje się od użytkownika, np. „wejdź na stronę www.xyz.pl, zamów produkt A” .
Jak widać, złota zasada reklamy – zainteresować odbiorcę – stosuje się i w tym przypadku. Oczywiście, zgodnie ze standardami etycznymi Google pewne produkty i usługi są wyłączone z możliwości reklamowania. Są to między innymi:
* wysokoprocentowy alkohol – reklamy piwa, szampana i wina można kierować na kraje, w których reklamy takie są zgodne z miejscowymi przepisami – przy oznaczeniu Dla dorosłych; * broń; * bunt i przemoc; * szkalowanie osób bądź organizacji; * cudowne farmaceutyki; * dialery (programy przerywające wybrane połączenie internetowe i nawiązuje nowe połączenie z numerem dodatkowo płatnym); * handel nielegalnymi produktami, np. podrabianymi dokumentami; * hazard; * marketing masowy – polegający przede wszystkim na rozsyłaniu spamu; * narkotyki i inne nielegalne substancje (anaboliki, halucynogeny itp.); * wskazówki dla webmasterów, jak wykonywać nielegalne operacje; * partnerskie programy wprowadzania danych; * podróbki markowych produktów; * niedozwolone „pomoce naukowe”; * środki pirotechniczne; * zagrożone gatunki zwierząt; * produkty tytoniowe;
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: