Pierwsze miejsce, zdystansowanie dużych konkurentów, wizerunek lidera, pozyskanie szerokiego grona klientów i partnerów – to nie jest proste. Agencja Wspierania Inicjatyw Lokalnych zawdzięcza te osiągnięcia między innymi decyzji o wypozycjonowaniu strony.
Nasze działania mają charakter strategiczny – pozyskujemy bezzwrotne fundusze strukturalne z Unii Europejskiej dla klientów z sektora publicznego oraz prywatnego.
Internet jest dla nas kluczową przestrzenią nawiązywania kontaktów z Klientami. By realizować naszą misję, musimy przebić się przez konkurencję ze strony wielkich, korporacyjnych firm konsultingowych.
Podejmując decyzję o promocji Agencji w sieci internetowej, wybraliśmy taką formę reklamy, która daje naprawdę dużą siłę przebicia – pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarkach. Aby roboty sieciowe szybko lokalizowały nasz serwis, od samego początku tworzyliśmy go zgodnie ze standardami preferowanymi przez wyszukiwarki. Działania te objęły optymalne zakodowanie strony oraz profesjonalne zredagowanie treści serwisu. Brak wymienionych działań oznaczałby zaniżenie notowań serwisu w wyszukiwarkach. Natomiast dzięki optymalizacji zasugerowanej przez pozycjonerów zainteresowanie stroną znacznie wzrosło.
Za sprawą promowania serwisu w wyszukiwarkach widoczność naszej strony stała się bezkonkurencyjna. Na najważniejsze wyrażenie kluczowe w ciągu jednego roku awansowała bowiem na 1. miejsce. Coraz efektywniej pozyskujemy nowych klientów, ponieważ na każde zapytanie internauty o „fundusze strukturalne” lub „doradztwo europejskie” nasza strona pojawia się na pierwszej stronie w wyszukiwarkach internetowych. Zdajemy sobie sprawę, że wysoka pozycja strony jest stabilna tak długo, jak dbają o to profesjonalni pozycjonerzy.
Liczby najlepiej świadczą o korzyściach osiągniętych z pozycjonowania: Gdybyśmy nie zdecydowali się na promowanie w najpopularniejszym medium, jakim jest Internet, większość naszych klientów nie wiedziałaby o naszej działalności. Wyszukiwarki to współcześnie jedno z najważniejszych źródeł informacji. Odkąd znajduje się tam AWIL, serwis jest częściej odwiedzany przez użytkowników. Co najważniejsze, ilościowe wyniki zaowocowały efektami jakościowymi – więcej wizyt na stronie to wielu nowych Klientów i rosnące zainteresowanie Agencją. Odczuliśmy, że wzrost notowań w wyszukiwarkach to także wyższy prestiż naszej firmy – strona pojawia się w sąsiedztwie oficjalnego serwisu rządowego o tematyce unijnej. Bez pierwszych pozycji bylibyśmy znacznie mniej widoczni – przede wszystkim w stosunku do konkurencji.
Romuald Lenkajtis – Prezes Zarządu AWIL S.A.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: