Należałoby zacząć od tego, które kliknięcia to kliknięcia nieprawidłowe?
Jednym z nieprawidłowych kliknięć są kliknięcie uboczne, które nie przynoszą zysku reklamodawcy. Mogą być wynikiem pomyłki – kliknięcie po paru sekundach na tę samą reklamę. Kliknięcia ręczne to efekt działań konkurencji, która chce najczęściej zwiększyć koszty reklamy. Nieprawidłowe kliknięcia mogą być także wykonywane przez oszukańcze roboty.
Google stosuje zautomatyzowane techniki ochrony kliknięć oraz odpowiednio wykwalifikowany zespół pracowników, którzy prowadzą szczegółową kontrolę tego typu sytuacji. Stosowane systemy analizują każde kliknięcie reklam AdWords.
Do filtrowanych danych należą przede wszystkim: zduplikowane kliknięcia, godzina kliknięcia, adres IP i inne. Techniki te są bez przerwy udoskonalane i gwarantują niemal 100% pewność, że reklama nie zostanie wyklikana przez konkurencje.
Dla reklamodawcy najważniejszy jest fakt, że otrzymują oni zwrot obciążonych kosztów za nieprawidłowe kliknięcia
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: