Ikona 4:25 min Ikona Sunrise System

Na właściwym miejscu w Google – case study ze współpracy z firmą Mateusz Jurewicz Swimming for life

Na właściwym miejscu w Google – case study ze współpracy z firmą Mateusz Jurewicz Swimming for life

Strategia wielowymiarowego pozycjonowania SEO Cloud, pomogła zwiększyć szkole pływania Swimming For Life popularność serwisu na warszawskim e-rynku. Widoczność na 1 stronie Google zapewniła Klientowi nie tylko wzrost wyświetleń, ale przede wszystkim wzrost ruchu na stronie, co potwierdzają poniższe parametry:

Kilka słów o firmie

Swimming For Life to ciekawa pozycja na warszawskiej mapie miejsc związanych ze zdrowym stylem życia. Szkoła oferuje zajęcia z zakresu nauki pływania dla osób dorosłych, w tym: indywidualną naukę pływania od podstaw, doskonalenie technik pływackich, a także treningi oraz przygotowania do triathlonu i maratonów pływackich na otwartych wodach. Wizją firmy jest przekazywanie wiedzy i umiejętności wszystkim swoim Klientom – bez względu na wiek, sprawność fizyczną, doświadczenie pływackie czy motywacje i cele.

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania Klienta?

Ze szkołą pływania Swimming For Life współpracujemy od grudnia 2019 roku. Głównym celem podjęcia działań SEO miało być pozyskiwanie Klientów, czyli osób dorosłych zamieszkałych w Warszawie i okolicach, zainteresowanych pływaniem oraz kursami z zakresu pływania. Oprócz tego, Klientowi zależało na osiągnięciu widoczności na 1 stronie wyników wyszukiwania Google.

Jakie kroki podjęliśmy?

Uwzględniając cele Klienta podjęliśmy decyzję o wdrożeniu strategii SEO Cloud, która miała nam pozwolić na maksymalne wykorzystanie potencjału strony swimmingforlife.pl, a tym samym na maksymalne zwiększenie jej widoczności wśród internautów będących potencjalnymi Klientami szkoły. Udało się to osiągnąć dzięki optymalizacji nagłówków i treści, przez które serwis stał się atrakcyjny nie tylko dla jego użytkowników, ale także dla robotów Google.

Dodatkowo – mając na uwadze, że Klientowi zależy na dotarciu do osób zamieszkałych w Warszawie i okolicach – położyliśmy nacisk na stworzenie i zoptymalizowanie wizytówki jego szkoły w Google Moja Firma. Według statystyk bowiem, aż 78% użytkowników poszukujących lokalnych usług – takich jak nauka pływania – korzysta właśnie z Map Google!

Efekt I

Prawie 2500 odwiedzin potencjalnych Klientów miesięcznie!

Praca na stronie zaowocowała przełożeniem na realne efekty – dzięki zaawansowanej optymalizacji technicznej oraz cyklicznemu linkowaniu serwisu, jego wyświetlenia wzrosły o 285% w stosunku do pierwszego miesiąca współpracy. Aktualnie Google Search Console notuje ok. 28000 wyświetleń strony w miesiącu!

Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od grudnia 2019 r. do sierpnia 2020 r. Źródło: Google Search Console

Wzrost wyświetleń strony oraz zoptymalizowanie poziomu CTR do ok. 8,50%, przyczyniły się do zwiększenia miesięcznej liczby odwiedzin serwisu przez internautów zainteresowanych pływaniem oraz kursami z zakresu pływania o prawie 1615% w stosunku do pierwszego miesiąca współpracy!

Wykres prezentuje wzrost liczby kliknięć od grudnia 2019 r. do sierpnia 2020 r. Źródło: Google Search Console

Efekt II

Średnia pozycja w Top10 dla 632 fraz!

Rozbudowa strony swimmingforlife.pl o dodatkowe zakładki szybko przyniosła efekt w postaci wzrostu liczby indeksowanych w Google wyrażeń kluczowych! Dzięki odpowiedniemu nasyceniu pojawiających się na nich treści frazami, Klient odnotował nie tylko efekt ilościowy, ale również jakościowy – średnia pozycja wszystkich wyrażeń kluczowych, na które serwis jest widoczny wzrosła bowiem z 3-4 podstrony wyników wyszukiwania, na 1-2!

Wykres prezentuje wzrost liczby widocznych wyrażeń kluczowych od grudnia 2019 r. do sierpnia 2020 r. Źródło: Google Search Console

Wykres prezentuje wzrost średniej pozycji widocznych fraz od grudnia 2019 r. do sierpnia 2020 r. Źródło: Google Search Console
Skuteczność potwierdzona pozycją

Przygotowując strategię e-marketingu dla szkoły Swimming For Life, wzięliśmy pod uwagę wszystkie czynniki wpływające na widoczność serwisu, a także te, które mogły się przełożyć na wzrost liczby odwiedzin. Zależało nam na sprostaniu oczekiwaniom Klienta, dlatego szczególną uwagę przywiązaliśmy do wyrażeń kluczowych związanych z nauką pływania w Warszawie. Skuteczność przyjętej strategii oraz zrealizowanie celów współpracy wyznaczonych przez właściciela szkoły potwierdzają nie tylko statystyki z Google Search Console, ale również Klient:

„Jestem zadowolony ze współpracy z firmą Sunrise System. Podpisując umowę oczekiwałem wzrostu liczby Klientów poprzez osiągnięcie pozycji na 1 stronie wyników wyszukiwania na wyrażenia kluczowe związane z kursami pływania w Warszawie. Byłem pozytywnie zaskoczony, kiedy zobaczyłem, że sukcesywny przyrost liczby fraz generujących wyświetlenia dla mojej strony idzie w parze z regularnym wzrostem ich średniej pozycji! Wyznaczony przeze mnie cel współpracy został szybko osiągnięty, a widoczność na 1 stronie wyników wyszukiwania utrzymana do dziś.”

Mateusz Jurewicz, Właściciel

Udostępnij:
Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Pozycjonowanie na miarę sklepu internetowego – case study ze współpracy z firmą ACS Auto Części Serwis s.c. Ikona 5:05 min Sukces w zakresie pozycjonowania to nie tylko uzyskanie jak najwyższej pozycji strony w wynikach wyszukiwania Google, ale również spełnienie oczekiwań biznesowych Klienta. Taki efekt wypracowaliśmy wraz z firmą ACS Auto Części Serwis, która zdecydowała się na skorzystanie z naszego wsparcia. Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się z naszym case study! Czytaj więcej
Podwójna promocja – potrójny efekt – case study ze współpracy ze Śląskim Centrum Komputerowym Ikona 4:55 min Właściciel każdego sklepu internetowego zastanawia się, jak skutecznie zwiększyć widoczność swojego serwisu, a tym samym dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Wraz z firmą Śląskie Centrum Komputerowe znaleźliśmy na to sposób, m.in. poprzez zastosowanie dwóch modeli pozycjonowania stron. Chcesz wiedzieć co jeszcze osiągnęliśmy dzięki takiemu rozwiązaniu? Zapoznaj się z naszym case study! Czytaj więcej
Promocja marki za granicą i spełnienie oczekiwań Klienta – case study ze współpracy z firmą Life Eco Ikona 04:00 min Za pośrednictwem internetu możliwe jest przekraczanie granic - także w biznesie. Odpowiednio prowadzone działania SEO mogą przyczynić się do promocji i zwiększenia rozpoznawalności marki nie tylko na rynku krajowym, ale i zagranicznym. Taki cel udało się osiągnąć firmie Life Eco, która dzięki współpracy z Sunrise System zyskała popularność wśród internautów z Wielkiej Brytanii. Jak udało się nam to zrobić? Zobaczcie sami! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 22

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700