Google Ads oferuje szeroki wachlarz typów kampanii, pozwalających na dopasowanie strategii Ads do Twoich specyficznych celów. Oto kilka przykładów:
Skorzystaj z narzędzia, które obliczy prognozowany zwrot z Twojej inwestycji!
Jako Partner Premium Google znajdujemy się w gronie 3% najlepszych i najskuteczniejszych agencji w Polsce. Spełniliśmy szereg restrykcyjnych wymagań, dokumentując rzetelność i wysoką jakość naszej pracy na kontach Klientów. Dzięki temu możemy dzisiaj zaoferować naszym Klientom specjalne kupony rabatowe w wysokości 1200 zł.
Jest to jeden z benefitów, które wynikają ze współpracy z nami. Oprócz dodatkowych środków na kampanię, nasi Klienci zyskują także pewność, że podejmują współpracę z Certyfikowanymi Specjalistami Google Ads, którzy mają za sobą wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu wszystkich typów kampanii w Google Ads.
Zapraszamy zatem do współpracy! Będąc Partnerem Premium Google możemy zaoferować wszystkim nowym klientom kupon rabatowy na kampanię Google Ads w wysokości 1200 zł.
Według publikacji Google,
użytkownicy wykorzystują
Internet do*:
korzystania z wyszukiwarki
sprawdzania maili
wyszukania informacji
o produktach
sprawdzenia newsów, sportu, pogody*
*Publikacja: „Wyszukiwarka klientów Google AdWords – przewodnik dla szefów”
Coraz więcej osób rozwijających firmę w Internecie decyduje się na wprowadzenie płatnych reklam, które niosą za sobą nie tylko wysoką skuteczność działania, ale też opłaty za kliknięcia, a nie wyświetlenia. Kampanię Google Ads można dopasować do posiadanego budżetu, a także celów, jakie chcemy by osiągnęło nasze przedsiębiorstwo.
Planując jakiekolwiek działania marketingowe wokół prowadzonej strony internetowej, należy przede wszystkim zadbać o racjonalny dobór kanałów promocji, które będą zgadzały się z naszym budżetem i celem biznesowym. Kampania Google Ads (przeczytaj czym jest reklama PPC) jest w tym przypadku bezkonkurencyjna, bowiem zasięg i ilość dostępnych formatów, mogą zaskoczyć niejedną osobę.
Warto podkreślić, że kampanie Google Ads i linków sponsorowanych są najczęściej używanymi w marketingu. Jest to niezawodne narzędzie o światowym zasięgu. Kampanie będą pojawiały się w najróżniejszych formach, między innymi:
Kluczem do sukcesu jest zadbanie o ich odpowiednią konfigurację. Właściciel strony internetowej może zatem zdecydować się na kampanię w sieci wyszukiwania, w aplikacjach czy umieszczenie reklam w różnych serwisach, które współpracują z Google. Kampania powinna być kierowana w odpowiedni sposób, poprzez dobór słów kluczowych, lokalizacji, grupy docelowej, języka użytkowników oraz urządzenia, na jakim ma się wyświetlać.
Jest zatem wiele możliwości na płatne promowanie własnego biznesu. Wybór formy kampanii i miejsca jej występowania, a także konfiguracja powinny być więc indywidualnie dopasowane. Dzięki temu możliwe jest dotarcie z ofertą do jak największej liczby klientów.
Najchętniej wykorzystywanym przez naszych Klientów rodzajem kampanii PPC (płatnej za kliknięcia– pay per click) są linki sponsorowane Google Ads. Ta platforma reklamowa udostępniona jest bezpośrednio przez Google. Umożliwia sprawne umieszczenie sponsorowanego wyniku wyszukiwania na pierwszej stronie wyszukiwarki nad wynikami organicznymi lub pod nimi. To ta odpowiedź, której internauta oczekuje na swoje własne zapytanie.
Sprawdzimy Twoją stronę WWW i przygotujemy dla Ciebie ofertę kampanii Google Ads.
Bezpłatna wycenaWszystkie liczące się firmy na rynku chcące trafić do jak największej liczby klientów, powinny poważnie zastanowić się nad systemem reklam Google Ads. Różnica między standardową reklamą a systemem Google Ads jest zasadnicza, bowiem pozwala na stworzenie takiego rodzaju promocji, która nie będzie nachalna, a wyświetli się tym użytkownikom poszukującym i tak w danej chwili danego produktu lub usługi. Jest zatem z tego powodu bardzo skuteczna i prosta, gdyż może ją stworzyć każdy. Jednym z przykładów takiego rozwiązania jest PPC. Jakie są rodzaje takiej reklamy? Sprawdź!
Za nami krótkie objaśnienie rodzajów kampanii Google Ads. Teraz warto wiedzieć, gdzie możemy się z nimi spotkać na co dzień. Jak już wspomniano, najpopularniejsze kampanie w postaci tekstów (kampanie tekstowe oraz produktowe reagują na wpisywane przez użytkowników słowa kluczowe, dzięki czemu usługi i produkty są widoczne dla odbiorców, którzy szukają konkretnych zasobów), grafik lub video pojawiają się w sieci wyszukiwania, w której wpisane zostanie hasło, zbliżone do wykorzystanego w kampanii słowa kluczowego.
Ponadto kampanie wyświetlają się w aplikacjach mobilnych, zachęcając użytkowników do skorzystania, w usługach Google, takich jak sklep z aplikacjami Google Play czy w serwisie YouTube i sieci partnerów Google. Pojawiają się także w skrzynkach pocztowych Gmail, o czym wspomnieliśmy wyżej (kampanie w sieci reklamowej mogą być widoczne dla odbiorców o wybranych zainteresowaniach, tematach, charakterystycznych zdarzeniach z życia użytkowników remarketingu, jak również odbiorców niestandardowych, np. poszukujących określonych słów kluczowych czy przeglądających witryny o konkretnej tematyce).
Kampanie w Google Ads niewątpliwie mają wiele zalet. Zapoznaj się z 3 najważniejszymi:
Jednym z największych atutów prowadzenia kampanii w Google Ads jest możliwość szybkiego docierania do potencjalnych klientów. Każdy z nas spędza dużo czasu na przeglądaniu stron internetowych. Kampania online pozwala na obecność marki i budowanie świadomości odbiorców w środowisku, w którym przebywają. Kampanie Google Ads wyświetlają się od razu po uruchomieniu, dlatego korzystając z tej formy przekazu, stajemy się widoczni w sieci niemal natychmiast.
Kolejną zaletą jest możliwość kontrolowania wydatków. Decydując się na prowadzenie kampanii w systemie Google Ads, nie mamy narzuconego budżetu minimalnego lub maksymalnego. Reklamodawca otrzymuje pełną swobodę w działaniu. Najważniejsze jest określenie właściwego celu biznesowego i dostosowanie budżetów w taki sposób, aby realizacja tych celów była możliwa. Reklamodawca może skorzystać z narzędzi, które oferuje system Google Ads, np. z planera słów kluczowych, aby lepiej zaplanować środki potrzebne na reklamę. W trakcie działania kampanii można zmieniać budżety lub przenosić je między kampaniami, które są bardziej skuteczne.
Każdy reklamodawca po opublikowaniu kampanii powinien monitorować efekty i przeprowadzać optymalizacje, dzięki którym kampanie Google Ads będą bardziej skuteczne i opłacalne. Narzędzie pozwala na wprowadzanie zmian w każdym momencie. Powinny być one przemyślane i przebiegać cyklicznie, po uzbieraniu wyników, które pozwolą na wyciągnięcie wniosków i zaplanowanie dalszego kierunku działania.
Cena za kliknięcie w link z danej frazy to punkt wyjścia w szacowaniu budżetu na kampanię Google Ads. W najbardziej konkurencyjnych branżach cena za kliknięcie sięga kilkudziesięciu złotych – wiemy przy tym, jak obniżać stawkę, i zachować wysoka pozycję w licytacji z innymi reklamodawcami.
Planujesz kampanię sezonową? Skorzystaj z wygodnej, niezobowiązującej usługi na proformę.
Oczekujesz stałej widoczności w sponsorowanych wynikach wyszukiwania? Oszczędzaj na długofalowej współpracy na podstawie umowy.
Cennik Google Ads rozpoczyna się od:
O co najczęściej pytają nasi nowi Klienci na pozycjonowanie? Zebraliśmy kwestie najczęściej poruszane przy
podpisywaniu umowy. Jeżeli Ty masz inne pytania – jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Google Ads to system reklamowy, który bez przerwy ewoluuje. W ciągu roku Google wprowadza setki zmian w zasadach reklamowych, interfejsie czy dostępnych typach kampanii. Monitorujemy te nowości i w razie potrzeby wdrażamy je na konta Klientów. Nasi Certyfikowani Specjaliści Google Ads wiedzą, jak zbudować skuteczną kampanię oraz jak optymalizować działania przy utrzymaniu jakości kampanii.
Od wyspecjalizowanej w Ads firmy można więc oczekiwać więcej kliknięć w zaplanowanym budżecie niż miałoby to miejsce w kampanii realizowanej samodzielnie.
W realizacji kampanii Ads kluczowe są: specjalistyczna wiedza, doświadczenie oraz systematyczna praca na koncie. Specjalista Google Ads nie tylko wykorzystuje dostępne narzędzia Google. Dzięki doświadczeniu w licznych kampaniach wie, które z dostępnych rozwiązań może z największym prawdopodobieństwem wpłynąć na powodzenie działań dla danego Klienta. O sukcesie kampanii w ostatecznym podsumowaniu decydują detale: regularność zmian, porządek na koncie, wysoka jakość fraz kluczowych. Rolą Specjalisty Google Ads jest takie prowadzenie kampanii, aby uzyskiwać jak najwięcej odpowiednich odwiedzin na stronie.
Jako Partner Premium firmy Google mamy dostęp do ekskluzywnej wiedzy oraz najlepszych praktyk systemu Ads. Google informuje nas o nowościach, wiemy jakie zmiany zostaną wprowadzone w najbliższych czasie i szybko – przed konkurencją – możemy je wprowadzić na konta naszych Klientów. Nasze działy handlowe biorą udział w szkoleniach prowadzonych przez Trenerów Google, a specjaliści Ads otrzymują błyskawiczne wsparcie od dedykowanego zespołu firmy Google.
Kampanie PPC doskonale sprawdzają się, gdy nie możesz czekać na wyniki SEO, w akcjach sezonowych, oraz dla wzmocnienia efektu marketingowego osiąganego dzięki pozycjonowaniu.
Kampania Google Ads może startować natychmiast i już po piętnastu minutach od uruchomienia Twoje kampanie są widoczne w wyszukiwarce Google lub w Googleowej sieci reklamowej. Pozycjonowanie stron natomiast opiera się na działaniu długofalowym i pośpiech nie jest tutaj wskazany.
Warto wykorzystać oba rozwiązania:
Kto i gdzie zobaczy moją kampanię?
Ty o tym decydujesz
– my realizujemy Twoje oczekiwania poprzez odpowiednie ustawienia na koncie.
Kampanie reklamowe mogą pojawiać się w wynikach sponsorowanych Google, gdy internauta poszukuje Twoich produktów i w innych odwiedzanych przez niego witrynach.
Co ważne, Twoją kampanię zobaczą użytkownicy korzystający z różnych urządzeń – stacjonarnych (komputery) i mobilnych (tablety, telefony komórkowe).
Ogromne możliwości daje kierowanie kampanii wg różnych kryteriów geograficznych i demograficznych. Wyświetlimy Twoje kampanie w takich godzinach, w jakich Twoi odbiorcy najczęściej dokonują zakupów. Jeśli działasz lokalnie – Twoje linki zobaczą internauci z dokładnie określonego obszaru (państwa, regionu, miasta).
Tak, obok kampanii w wyszukiwarce czy sieci reklamowej prowadzimy kampanie Ads w serwisie YouTube oraz w setkach serwisów pozwalających na wyświetlanie materiałów video. Do realizacji tego typu kampanii potrzebujemy jedynie film video.
Zależy Ci na zwiększeniu ruchu na stronie, rozpoznawalności marki, telefonach od klientów czy może zakupach?
Google udostępnia szereg rozwiązań, dzięki którym można te parametry analizować i wprowadzać zmiany.
Nie ma uniwersalnych zaleceń.
W wielu przypadkach wystarczy działać sezonowo – np. w promocji jednorazowej imprezy czy wyprzedaży towaru. Jest to także sprawdzony kanał regularnego, całorocznego dotarcia do Klientów. Dłuższy czas ma pewne znaczenie dla wypracowania dobrej historii na koncie.
Przy regularnych zmian i optymalizacji jest możliwość uzyskania wyższych ocen od Google. Wysokie noty pozwalają uzyskiwać dobre pozycje kampanii reklamowych przy niższych stawkach za kliknięcie.
Po stronie systemu Ads nie ma limitu modyfikacji, które można wprowadzić do kampanii. W każdym momencie możemy korygować wszystkie ustawienia: budżet, słowa kluczowe, stawki czy treści kampanii. Jednak zawsze warto zastanowić się, czy poprzednio wprowadzona zmiana „miała czas” zaadaptować się na koncie i czy na pewno kolejna korekta poprawi efekty kampanii. Zbyt często wprowadzane duże zmiany mogą doprowadzić do chaosu na koncie i wpłynąć na negatywną ocenę skuteczności kampanii.
Współpraca z Sunrise System obejmuje:
W zależności od celów kampanii i stawek dla danych słów kluczowych (dowiedz się więcej o koszcie kliknięcia – przejdź do sekcji „Ile kosztuje kliknięcie?”). Im wyższy budżet kampanii, tym większą mamy swobodę w licytowaniu stawek za kliknięcie i szansę na wygenerowanie większego ruchu na naszej stronie internetowej.
Koszt kliknięcia w kampanię zależy od:
W systemie Ads do wirtualnej licytacji pomiędzy wszystkimi reklamodawcami dochodzi za każdym razem, kiedy internauci wpisują nasze słowo kluczowe jako zapytanie.
Jeśli ustaliliśmy, że jesteśmy gotowi zapłacić za kliknięcie maksymalnie 1 zł, a firma konkurencyjna za to samo hasło jest gotowa zapłacić 1,01 zł, kampania konkurencji pojawi się wyżej.
Należy jednak pamiętać, że ustalona przez nas maksymalna stawka za kliknięcie nie jest jedynym czynnikiem wpływającym na pozycję naszej kampanii. Działania optymalizacyjne Certyfikowanych Specjalistów Google Ads mają na celu maksymalne obniżenie kosztów kampanii, przy jednoczesnym zmaksymalizowaniu liczby kliknięć i zachowaniu odpowiedniej ekspozycji reklam.
Przed rozpoczęciem kampanii nie jesteśmy w stanie określić dokładnej liczby kliknięć, którą będziemy mogli osiągnąć w ramach danego budżetu.
Koszty te zmieniają się bardzo dynamicznie i możemy je na początku jedynie oszacować na podstawie sugerowanych stawek w narzędziu: Planer słów kluczowych.
Jeśli więc nasz budżet na kliknięcia to 1000 zł, a sugerowana przez Google stawka średnia za kliknięcie to 1 zł, możemy liczyć na ok. 1000 kliknięć w nasze kampanie.
Zawsze należy pamiętać, że są to jedynie szacunkowe koszty określane na podstawie średniej ceny tych haseł na przestrzeni ostatnich 12-tu miesięcy.
Na ostateczną liczbę kliknięć i koszty wpływają zmieniające się trendy, sezonowość słów kluczowych, aktualna konkurencja oraz regularna i profesjonalna optymalizacji kampanii.
Czy po przeglądaniu oferty jakiegoś serwisu lub sklepu internetowego, teraz widzisz jego reklamy na innych stronach? W takim razie spotkałeś się już z remarketingiem. Tego typu kampania umożliwia dotarcie do Klientów, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową. Kampanie remarketingowe – tekstowe, graficzne bądź video – wyświetlane są w sieci reklamowej Google oraz w wyszukiwarce.
Sieć reklamowa Google obejmuje ponad 2 miliony różnych witryn, aplikacji i filmów, w których można wyświetlać kampanię Google Ads. Aż 90% wszystkich internautów każdego dnia przegląda swoje ulubione strony w Internecie czy filmy na Youtube. Dzięki sieci reklamowej możesz precyzyjnie dotrzeć do tych użytkowników ze swoim przekazem.
PPC – ang. pay per click – skrót oznacza system, w który opłata pobierana jest za każde pojedyncze kliknięcie.
CPC – ang. cost per click – czyli koszt za kliknięcie. Realna kwota pobierana za każde kliknięcie.
CPM – to model rozliczania kampanii Ads dostępny w kampaniach w sieci reklamowej. Skrót CPM oznacza koszt uzyskania tysiąca wyświetleń Twoich kampanii.
Jest to kampania w wyszukiwarce wykorzystująca listy produktów. Ten typ kampanii dostarcza internautom szczegółowych informacji, jeszcze przed kliknięciem . To rozwiązanie skierowane do sklepów internetowych. Kampania ta pojawia się na stronie wyników wyszukiwania Google, wraz z widocznym zdjęciem produktu, szczegółową nazwą, ceną oraz nazwą sklepu.
Google Merchant Center (inaczej Centrum Sprzedawców Google) to konto, w którym umieszcza się podstawowe informacje o firmie oraz dokument produktowy do wyświetleń kampanii w tzw. Zakupach Google.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: