Wybierz

Pozycjonowanie stron cennik

Cennik pozycjonowania strony internetowej zależy od wielu czynników, takich jak:

  • Wielkość i konkurencyjność strony: duże i rozbudowane strony wymagają więcej pracy niż małe strony, więc cena rośnie.
  • Konkurencyjność branży: im więcej firm działa w danej branży, tym wyższa będzie cena pozycjonowania.
  • Zakres prac: podstawowy pakiet pozycjonowania będzie tańszy niż kompleksowy pakiet obejmujący szereg dodatkowych usług.

Korzystaj z usługi w wybranej wersji: SEO Cloud, SEO Smart, SEO Hybryda – bądź innych, indywidualnie dopasowanych modeli współpracy. Koszt pozycjonowania to wypadkowa m. in.: wybranej opcji usługi, zakresu promocji, liczby fraz kluczowych i Twoich celów biznesowych.

Bezpłatna wycena

wzor-2-v3

Pozycjonowanie stron oferta

Nadszedł ten moment, kiedy zrozumiałeś, jak ważne dla Twojego biznesu zlecenie pozycjonowania strony internetowej? W sieci znalazłeś informacje o różnych modelach rozliczeń i zastanawiasz się, o co tak naprawdę chodzi z kosztami i płatnością za efekt oraz abonamentem?? W świecie SEO funkcjonujemy nie od dzisiaj, dlatego z chęcią rozwiejemy Twoje wątpliwości!

Pamiętaj, bez względu na cenę pozycjonowania:

  1. Pozycjonowanie stron to proces i wymaga czasu oraz regularnych działań.
  2. Nikt nie jest w stanie zagwarantować konkretnych pozycji w Google.
  3. Google to środowisko zmienne – dlatego nie wystarczy osiągnięcie efektu, trzeba pracować również nad jego utrzymaniem.
  4. Efekty pozycjonowania można mierzyć różnymi metodami – to oznacza, że mogą się pojawić rozbieżności w zależności od tego, którą z nich wybierzemy.
  5. Google nie lubi spamu i „agresywnego” SEO. Wszystkie działania muszą być prowadzone w sposób zrównoważony i zgodnie z wytycznymi Google.

Co te informacje mają wspólnego z płatnościami? Sporo! Model rozliczania często wpływa na prowadzone prace, tzn.:

Cena za efekt pozycjonowania (success fee)

W tym modelu agencja SEO pracuje niejako za darmo do momentu osiągnięcia ustalonego wcześniej efektu. Brzmi kusząco, prawda? Wydawać by się mogło, że to idealny model współpracy i zmobilizuje agencję do pracy nad pozycjonowaniem strony lub pozycjonowaniem sklepu internetowego, by jak najszybciej uzyskać wynagrodzenie. Może się jednak okazać, że skupienie się wyłącznie na szybkim osiągnięciu konkretnego celu przyniesie więcej szkody niż pożytku (promowanie niezbyt konkurencyjnych fraz, które nie przyniosą wymiernych korzyści czy też masowe działania podejmowane w celu szybkiego uzyskania efektu, które mogą zostać odebrane przez Google jako spam i nieuczciwe praktyki).

Stała kwota za pozycjonowanie (abonament)

W tym modelu co miesiąc płacimy ustaloną wcześniej kwotę. Płacimy za konkretne prace, agencja SEO może dobrze rozplanować budżet na poszczególne działania i zaplanować długofalowe prace. Nie ma tutaj ryzyka, że działania zostaną ograniczone ze względu na brak funduszy. Co więcej możesz rozliczyć pracę agencji z poszczególnych działań, a nie z efektów, które, jak już wspomnieliśmy, mogą się różnić w zależności od tego, którą metodą są weryfikowane. I – co najważniejsze – w tym modelu rozliczeń agencja nastawia się na stopniowe, a tym samym bezpieczne zbliżanie się do zamierzonego celu oraz na utrzymanie efektu.

Pamiętaj, że Google zmienia się po to, by sprostać coraz większym oczekiwaniom użytkowników. Dlatego zmienia się nie tylko podejście do samego SEO, ale też związanego z nim modelu współpracy i rozliczeń. My stawiamy na innowacyjność i stabilizację wynikającą z płatności w abonamencie!

Wycena pozycjonowania strony internetowej!

Sprawdzimy Twoją stronę WWW i przygotujemy dla Ciebie ofertę.

Bezpłatna wycena
Audyt SEO

Personalizacja cennika za pozycjonowanie

Stawiamy na przejrzyste zasady współpracy poprzedzone rzetelną wyceną. Każdy biznes jest inny, każdy klient ma różne potrzeby i oczekiwania. Nie ma zatem uniwersalnego przepisu na pozycjonowanie stron. Dlatego potrzebujemy od Ciebie kilku informacji, które pozwolą nam przygotować indywidualną ofertę SEO, dzięki której Twoja firma zaistnieje w świecie Google!
01

Przedstaw nam swój biznes!

Opowiedz nam, czym się zajmujesz, co Cię wyróżnia na rynku, kim są Twoi klienci. Zdradź nam, jakie – Twoim zdaniem – są mocne i słabe strony Twojego biznesu. Prowadziłeś lub wciąż prowadzisz działania marketingowe? To również cenna informacja, która przyda się naszym specjalistom podczas planowania strategii i wyceny działań. Pamiętaj, że nikt nie zna Twojego biznesu lepiej niż Ty sam!

Pokaż nam też swoją stronę internetową – musimy ją przeanalizować pod wieloma aspektami. Nie masz witryny?
Od razu nas o tym poinformuj, zmienimy to!
02

Powiedz nam, na czym Ci zależy

Być może nieco zdziwiło Cię to pytanie – w końcu każdemu zależy na tym samym, czyli na zwiększeniu zysków, prawda? Musisz jednak wiedzieć, że cel ten można osiągnąć na wiele sposobów. Może to być dotarcie z ofertą do konkretnej grupy odbiorców, zwiększenie rozpoznawalności marki, wzrost liczby wejść na stronę, zwiększenie widoczności witryny na wybrane frazy związane z Twoim biznesem, zachęcenie użytkowników do odwiedzin Twojej firmy bądź do kontaktu.

Jeśli pozycjonowanie strony ma być skuteczne, musimy dokładnie wiedzieć, na czym najbardziej Ci zależy!
03

Kto jest twoją bezpośrednią konkurencją?

Konkurencja nie śpi! i my doskonale o tym wiemy! Chyba nie ma już branży, w której nie miałoby się do czynienia z konkurencją. Dlatego wskaż nam, kto jest Twoim największym rywalem i komu chcesz dotrzymać kroku, kto Cię inspiruje i kogo chciałbyś prześcignąć. Pamiętaj jednak, żeby skupić się na bezpośredniej konkurencji i firmach, z którymi realnie możesz rywalizować.

Dzięki uzyskanym od Ciebie informacjom przeanalizujemy konkurencję i wyciągniemy wnioski, które przybliżą Cię do osiągnięcia przewagi.
04

Daj nam chwilę na zebranie niezbędnych informacji

Dla skutecznego pozycjonowania stron potrzebny jest plan działań będący od A do Z dopasowany do konkretnej firmy. Dlatego nasi specjaliści będą potrzebować trochę czasu na dogłębną analizę pozyskanych od Ciebie, jak i samodzielnie zebranych informacji.

Weźmiemy pod lupę biznes Twój oraz konkurencji i przygotujemy plan działania wraz z wyceną. Uwzględnimy przy tym budżet, jaki jesteś w stanie przeznaczyć na SEO.
wzor-3-v4

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

  1. Sposób rozliczania – najpopularniejszy jest aktualnie model stałych płatności co miesiąc (abonament). Istnieją również modele płatności za efekt (czyli płacisz dopiero wtedy, gdy agencja osiągnie określony cel) oraz tzw. hybryda (mix abonamentu i płatności za efekt).
  2. Promowane frazy kluczowe – wyrażenie wyrażeniu nierówne. Na koszt SEO ma wpływ nie tylko liczba fraz, ale też ich konkurencyjność (od tego zależy nakład pracy agencji oraz przełożenie efektu na wymierne korzyści dla Twojego biznesu).
  3. Jakość strony internetowej – pod uwagę brana jest między innymi historia domeny, jej struktura, zawartość, stopień trudności wdrażania zmian w jej obrębie, stopień przystosowania do SEO i wiele innych kwestii.
  4. Prowadzone dotychczas działania promujące witrynę – wcześniejsze działania w obrębie SEO mogą zarówno ułatwić, jak i utrudnić agencji prowadzenie prac. Nieumiejętne pozycjonowanie stron czy też stosowanie praktyk nieuczciwych (tzw. Black Hat SEO) w przeszłości może wiązać się z koniecznością większego nakładu pracy ze strony agencji.
  5. Cel biznesowy i indywidualne oczekiwania klienta – cena pozycjonowania zależy m.in. od tego, jaki będzie jego zasięg (pozycjonowanie lokalne lub ogólnopolskie) oraz od konkretnego celu biznesowego (zwiększenie widoczności, poprawienie pozycji w rankingu, zwiększenie liczby zamówień, wzrost wejść na stronę, itp.).

To tylko podstawowe aspekty wpływające na koszty pozycjonowania. Nie ma uniwersalnego kalkulatora, który pozwoli w kilka minut wyliczyć cenę usługi SEO. By dokonać wyceny, należy dokonać rzetelnej analizy i zaplanować działania – dlatego już teraz zapraszamy do niezobowiązującego kontaktu z naszymi specjalistami! Sprawdź także nasz darmowy audyt SEO.

Czynniki wpływające na koszty pozycjonowania

Ceny pozycjonowania stron internetowych mogą się znacznie różnić w zależności od wielu czynników. Oto kilka kluczowych aspektów, które warto wziąć pod uwagę:

  1. Rozmiar i rodzaj strony internetowej: Pozycjonowanie małej strony firmowej będzie zazwyczaj tańsze niż dużej strony e-commerce z tysiącami produktów.
  2. Konkurencyjność branży: Pozycjonowanie w branżach o wysokiej konkurencyjności, takich jak finanse czy technologia, może być droższe ze względu na większą ilość konkurentów i trudność w osiągnięciu wysokich pozycji.
  3. Zakres usług: Ceny mogą różnić się w zależności od zakresu świadczonych usług. Pełny zakres usług SEO, w tym optymalizacja techniczna, tworzenie treści i budowanie linków, będzie kosztować więcej niż podstawowe usługi pozycjonowania.
  4. Lokalizacja: Pozycjonowanie lokalne jest zazwyczaj tańsze niż pozycjonowanie na rynku krajowym czy międzynarodowym.
  5. Długość i rodzaj umowy: Firmy SEO oferują różne modele rozliczeń – od płatności miesięcznych, przez rozliczenia za osiągnięcie konkretnych wyników, po jednorazowe projekty.
  6. Doświadczenie i reputacja agencji SEO: Bardziej doświadczone agencje z dobrą reputacją mogą pobierać wyższe stawki, ale często gwarantują lepsze wyniki.
  7. Dostosowanie strategii SEO do indywidualnych potrzeb: Indywidualne podejście do strategii SEO, dostosowane do specyfiki danej firmy i jej celów, może wiązać się z wyższymi kosztami.
  8. Monitorowanie i raportowanie: Regularne raportowanie i analiza postępów to ważny element każdej kampanii SEO. Firmy, które oferują szczegółowe raporty i analizy, mogą pobierać wyższe opłaty.
  9. Gwarancje wyników: Należy być ostrożnym wobec firm, które gwarantują konkretne wyniki, ponieważ pozycjonowanie jest procesem długoterminowym i jego efekty mogą być trudne do przewidzenia.
  10. Zmiany w algorytmach wyszukiwarek: SEO to dynamiczna dziedzina, gdzie zmiany w algorytmach wyszukiwarek mogą wpływać na strategie i koszty pozycjonowania.

Warto pamiętać, że najtańsza oferta nie zawsze oznacza najlepszy wybór. Skuteczne pozycjonowanie wymaga czasu, wiedzy i doświadczenia, więc inwestycja w renomowaną agencję może przynieść lepsze rezultaty w dłuższej perspektywie.

01

Ile kosztuje SEO miesięcznie?

Koszt miesięcznych usług SEO może się znacznie różnić w zależności od wielu czynników. Warto jednak podkreślić, że ceny mogą się różnić w zależności od regionu, rodzaju usług oraz poziomu ekspertyzy agencji SEO. Oto kilka ogólnych przedziałów cenowych, które mogą pomóc w zorientowaniu się w kosztach:

  1. Małe i lokalne biznesy: Dla mniejszych, lokalnych firm, miesięczny koszt SEO (np. pozycjonowanie strony w Poznaniu) może wynosić od kilkuset do kilku tysięcy złotych. W takich przypadkach SEO często skupia się na lokalnym pozycjonowaniu i optymalizacji dla konkretnych lokalizacji.
  2. Średniej wielkości firmy: Dla firm o większym zasięgu lub bardziej konkurencyjnych branżach, miesięczne koszty mogą sięgać od kilku tysięcy do nawet 10-15 tysięcy złotych. W tym przypadku często wymagane są bardziej zaawansowane strategie, obejmujące szeroką optymalizację i budowanie linków.
  3. Duże przedsiębiorstwa i e-commerce: W przypadku dużych przedsiębiorstw lub sklepów internetowych, miesięczne koszty SEO mogą przekroczyć 15 tysięcy złotych. W takich sytuacjach, ze względu na dużą liczbę stron, produktów i wysoką konkurencyjność, wymagane są bardziej złożone i intensywne strategie SEO.
  4. Projekty specjalistyczne i niestandardowe: W przypadkach bardzo specjalistycznych lub nietypowych projektów, ceny są ustalane indywidualnie i mogą być znacznie wyższe.
02

Ile kosztuje pierwsze miejsce w Google?

Koszt osiągnięcia pierwszego miejsca w wynikach wyszukiwania Google nie jest ustalony i nie można go określić w prostych, stałych kwotach. SEO (Search Engine Optimization) to proces, który zależy od wielu zmiennych i nie ma gwarantowanej „ceny” za osiągnięcie pierwszego miejsca. Oto kilka kluczowych aspektów, które warto rozważyć:

  1. Konkurencyjność słów kluczowych: Niektóre branże lub frazy są bardziej konkurencyjne niż inne, co oznacza, że osiągnięcie wysokiej pozycji dla tych słów kluczowych może wymagać większych wysiłków i zasobów.
  2. Jakość i optymalizacja strony: Aby osiągnąć wysokie pozycje, strona musi być dobrze zoptymalizowana pod kątem SEO, co obejmuje techniczne aspekty strony, jakość treści, użyteczność dla użytkowników i wiele innych czynników.
  3. Budowanie linków: Silny profil linków zewnętrznych jest istotny dla SEO. Budowanie linków jest procesem czasochłonnym i może wymagać znaczących inwestycji.
  4. Zmienne algorytmy wyszukiwarek: Algorytmy Google są ciągle aktualizowane, co oznacza, że pozycje w wynikach wyszukiwania mogą się zmieniać i wymagają ciągłego dostosowywania strategii SEO.
  5. Brak gwarancji: Ważne jest, aby zrozumieć, że żadna firma SEO nie może zagwarantować osiągnięcia pierwszego miejsca w Google, ponieważ pozycjonowanie zależy od wielu czynników, w tym działań konkurencji i zmian w algorytmach Google.
  6. Koszty: Koszty SEO mogą się różnić w zależności od wielkości i rodzaju strony, branży, konkurencyjności słów kluczowych, lokalizacji i wielu innych czynników. Dla małych lokalnych firm koszty mogą być mniejsze, podczas gdy duże przedsiębiorstwa mogą inwestować znaczne kwoty w swoje strategie SEO.
03

Ile kosztuje pozycjonowanie w Google Maps?

Koszt pozycjonowania w Google Maps, podobnie jak w przypadku tradycyjnego SEO, może się różnić w zależności od wielu czynników. Google Maps jest kluczowym narzędziem dla lokalnych firm, które chcą być widoczne w lokalnych wynikach wyszukiwania. Oto kilka aspektów, które wpływają na koszty pozycjonowania w Google Maps:

  1. Zakres prac: Koszty mogą się różnić w zależności od tego, ile pracy wymaga Twoja strona. To obejmuje optymalizację Twojej strony Google Moja Firma, dodawanie i optymalizację treści, zarządzanie recenzjami i interakcją z klientami.
  2. Konkurencyjność branży: W bardziej konkurencyjnych branżach, takich jak restauracje czy usługi prawne, trudniej jest osiągnąć wyższe pozycje, co może zwiększać koszty.
  3. Lokalizacja i zasięg geograficzny: W dużych miastach lub obszarach o wysokiej gęstości biznesowej, koszty mogą być wyższe ze względu na większą konkurencję.
  4. Stałe usługi vs. jednorazowe projekty: Niektóre firmy oferują stałe usługi pozycjonowania z miesięczną opłatą, podczas gdy inne mogą oferować jednorazowe projekty optymalizacyjne.
  5. Doświadczenie i reputacja firmy SEO: Wybór bardziej doświadczonej firmy SEO lub agencji z dobrą reputacją może być droższy, ale często skutkuje lepszymi wynikami.
  6. Dodatkowe usługi: Koszty mogą wzrosnąć, jeśli potrzebujesz dodatkowych usług, takich jak tworzenie treści, zarządzanie mediami społecznościowymi czy inne formy marketingu cyfrowego.

Orientacyjnie, koszty pozycjonowania w Google Maps mogą się zaczynać od kilkuset złotych miesięcznie dla małych lokalnych firm i wzrastać w zależności od powyższych czynników. Ważne jest, aby pamiętać, że skuteczne pozycjonowanie w Google Maps jest procesem długoterminowym i wymaga ciągłej pracy i optymalizacji.

04

Ile kosztuje kliknięcie w organiczny wynik Google?

Kliknięcie w organiczny wynik wyszukiwania Google jest bezpłatne. Różnica między wynikami organicznymi a płatnymi (takimi jak reklamy Google Ads) polega na tym, że za organiczne wyniki wyszukiwania nie płaci się bezpośrednio za kliknięcia.

Pozycjonowanie stron w wynikach organicznych wyszukiwania (SEO – Search Engine Optimization) polega na optymalizacji strony internetowej i jej treści w taki sposób, aby była ona bardziej atrakcyjna dla wyszukiwarek internetowych, jak Google. Celem jest uzyskanie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania dla określonych słów kluczowych. Proces ten jest długoterminowy i wymaga ciągłej pracy, w tym optymalizacji strony, tworzenia wartościowej treści, budowania linków zwrotnych i innych działań.

Chociaż kliknięcie w wynik organiczny jest bezpłatne, warto pamiętać, że proces pozycjonowania strony, który do tego prowadzi, może wymagać znacznego nakładu pracy, czasu i zasobów. Koszty związane z SEO zależą od wielu czynników, takich jak konkurencyjność branży, wybrane słowa kluczowe, jakość obecnej strony internetowej i wiele innych. Koszty te są zazwyczaj traktowane jako inwestycja w poprawę widoczności w wyszukiwarkach i zwiększenie ruchu organicznego.

Stała cena za pozycjonowanie

 

seo_cloud_chmura-2-2

Rozliczenie Abonamentowe

W tym modelu skupiamy się na innowacyjnym podejściu do pozycjonowania strony – budujemy widoczność witryny na niemal nieograniczoną liczbę fraz (oczywiście związanych z daną firmą i branżą). Działamy szeroko i nie skupiamy się na promowaniu tylko kilku wyrażeń kluczowych. Jest to odpowiedź na zmieniające się środowisko Google i szansa na zapewnienie stabilnych, długofalowych efektów.

Najczęściej wybierany przez klientów.


Jak to wygląda w praktyce?

Regularne prace optymalizacyjne mające na celu promocję całej oferty przekładają się nie tylko na wzrost pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, ale przede wszystkim na większą liczbę wyświetleń strony na szeroki zakres fraz (promocja całego serwisu). A to z kolei zwiększa szansę na dotarcie do większego grona potencjalnych klientów.


Case study

Dla jednego z naszych klientów wypracowaliśmy aż 230% więcej wyświetleń strony, 657% więcej wejść na stronę, a w TOP 10 znalazło się prawie 400 fraz! Efekty były widoczne już w pierwszym miesiącu działań, a z każdym kolejnym miesiącem było coraz lepiej! Co więcej, z każdym miesiącem efekty były coraz lepsze, a wysokość faktury się nie zwiększała (rozliczenie abonamentowe – stała opłata co miesiąc). To tylko jeden z wielu przykładów na to, że SEO Cloud naprawdę działa.


Przykładowy cennik

Działasz lokalnie: cena pozycjonowania od 900 zł
Działasz szeroko: cena pozycjonowania od 1 200 zł

Koszty pozycjonowania na jasnych warunkach!

Wypełnij formularz i sprawdź.

Bezpłatna wycena

Audyt SEO

Cennik pozycjonowania – FAQ

O co najczęściej pytają nasi nowi Klienci na pozycjonowanie? Zebraliśmy kwestie najczęściej poruszane przy

podpisywaniu umowy. Jeżeli Ty masz inne pytania – jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Jak uzyskać wycenę pozycjonowania?
Rozwiń Zwiń Ikona

To proste. Wystarczy wypełnić krótki formularz zamieszczony na naszej stronie, resztą zajmą się nasi doradcy biznesowi. Pamiętaj tylko o tym, żeby podać nam jak najwięcej informacji o Twoim biznesie oraz oczekiwaniach. Pozwoli to nam dokonać indywidualnej wyceny.

Czy wycena jest darmowa i co zawiera?
Rozwiń Zwiń Ikona

Wycena jest darmowa, a przy tym nie zobowiązuje Cię do podjęcia współpracy. Kontaktując się z nami, nic nie tracisz – możesz jedynie zyskać! Na podstawie przekazanych przez Ciebie informacji oraz analizy Twojej strony internetowej i konkurencji opracujemy indywidualną strategię SEO. Uwzględnimy również budżet, jaki możesz przeznaczyć na pozycjonowanie, finalnie cena będzie taka jakiej się spodziewasz.

Czy opłaca się płacić za pozycjonowanie stron?
Rozwiń Zwiń Ikona

Oczywiście! Jeśli zależy Ci na zwiększeniu zysku firmy, musisz zadbać o promocję w największej wyszukiwarce internetowej. A to zadanie warto powierzyć specjalistom, którzy znają Google jak nikt inny – czyli pracownikom Sunrise System. Inwestując w SEO, zyskujesz szereg korzyści dla swojego biznesu, nie poświęcając na to swojego czasu (który możesz przeznaczyć na prowadzenie firmy).

Niska cena za pozycjonowanie - czy się opłaca?
Rozwiń Zwiń Ikona

To zależy. Niekoniecznie „taniej” znaczy „gorzej”. Cena pozycjonowania stron zależy od wielu czynników. Dlatego, oceniając atrakcyjność oferty agencji SEO, należy kierować się tym, co dokładnie zawiera wycena i na ile dopasowana jest do indywidualnych oczekiwań (konkretne działania, harmonogram prac, raportowanie, wsparcie webmasterskie, wsparcie merytoryczne, itp.).

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700