Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź aż 70 parametrów Twojej strony!

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Ikona

Co to jest EEAT?

EEAT to zestaw kryteriów służących Google do oceny treści na stronach internetowych. Poszczególne litery w nazwie oznaczają experience, expertise, authoritativeness, trustworthiness, czyli doświadczenie, eksperckość, autorytet i zaufanie. Pod tym kątem boty wyszukiwarki analizują zawartość witryny.

 

Jak działa EEAT?

EEAT pozwala na analizę i ocenę treści na stronie. Algorytmy wyszukiwarek sprawdzają je – biorąc pod uwagę doświadczenie, eksperckość, autorytet, zaufanie – i oceniają ich jakość. Biorą pod uwagę:

  • reputację witryny internetowej,
  • doświadczenie autora treści,
  • wynik porównania witryny z innymi wiarygodnymi źródłami,
  • reakcje użytkowników na treści, takie jak komentarze, oceny, recenzje, udostępnienia w mediach społecznościowych.

 

 

Zalety EEAT

Strony internetowe spełniające kryteria EEAT:

  • dostarczają wysokiej jakości, rzetelne i wiarygodne informacje,
  • chronią użytkowników przed szkodliwymi poradami lub fałszywymi informacjami,
  • mają większe szanse na osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania,
  • mogą przyciągać więcej ruchu organicznego i zyskiwać większą widoczność w Internecie,
  • przyczyniają się do tworzenia lepszego doświadczenia użytkownika korzystającego z witryny,
  • pomagają w budowaniu zaufania klientów wobec marki.

 

 

Zapisz się do newslettera

E-book dostaniesz w prezencie!

Przeczytaj także
Zarabiaj więcej dzięki marketingowi internetowemu. Porozmawiajmy!
Zamów bezpłatną konsultację
Ikona Ikona Ikona

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700