Sprawdź aż 70 parametrów Twojej strony!
Atrybut HTML hreflang jest stosowany w elementach linków (<link>) oraz tagów <a> i wskazuje, w jakim języku lub regionie jest dostępna dana strona internetowa czy dokument HTML. Jest szczególnie przydatny w przypadku witryn internetowych, gdzie ta sama strona może być dostępna w różnych wersjach językowych lub regionalnych.
Atrybut hreflang składa się z dwóch części:
Może również zawierać wartość domyślną, jeśli strona jest wersją podstawową bez określonego języka lub regionu.
Atrybut hreflang:
Atrybut hreflang nie jest bezpośrednim czynnikiem rankingowym, więc nie wpływa bezpośrednio na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Poprawne jego użycie ma jednak znaczenie dla doświadczenia użytkownika i zrozumienia kontekstu strony przez wyszukiwarkę. Dzięki atrybutowi hreflang wyszukiwarka może lepiej dopasować wyniki wyszukiwania do użytkowników w różnych lokalizacjach i z różnymi preferencjami językowymi, co może poprawić wskaźniki zaangażowania, takie jak współczynnik klikalności (CTR) i czas spędzony na stronie.
E-book dostaniesz w prezencie!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: