Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź aż 70 parametrów Twojej strony!

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

Ikona

Co to jest Google Shopping?

Google Shopping to usługa umożliwiająca użytkownikom przeglądanie ofert produktów z różnych sklepów internetowych, porównywanie ich cen i cech, a następnie zakup bezpośrednio z wyników wyszukiwania.

 

Gdzie wyświetla się Google Shopping?

Google Shopping wyświetla się:

  • w specjalnej sekcji na stronie wyników wyszukiwania Google, obok zwykłych wyników organicznych,
  • jako płatne kampanie reklamowe na różnych stronach w sieci reklamowej Google, takich jak wyniki wyszukiwania, witryny partnerskie i YouTube,
  • w aplikacji Google Shopping umożliwiającej przeglądanie i zakup produktów bezpośrednio z urządzeń mobilnych,
  • w Mapach Google, pozwalając użytkownikom na wyszukiwanie i zakup produktów lokalnych,
  • w witrynach partnerskich Google.

 

 

Jak znaleźć się w Google Shopping?

  1. Utwórz konto w Google Merchant Center. To platforma, która umożliwia udostępnianie informacji o produktach w Google Shopping.
  2. Przygotuj kompletną listę produktów w formacie zgodnym z wymaganiami Google. Powinna zawierać nazwy produktów, ich ceny, stan, identyfikatory (GTIN), linki do zdjęć i do strony produktu.
  3. Po przygotowaniu danych produktowych załaduj je do Google Merchant Center.
  4. Aby potwierdzić, że jesteś właścicielem sklepu lub strony internetowej, którą promujesz, Google może poprosić o potwierdzenie poprzez dodanie specjalnego znacznika na stronie lub poprzez przesłanie pliku do serwera.
  5. Regularnie monitoruj efektywność prezentowania swoich produktów w Google Shopping.

 

Zapisz się do newslettera

E-book dostaniesz w prezencie!

Przeczytaj także
Zarabiaj więcej dzięki marketingowi internetowemu. Porozmawiajmy!
Zamów bezpłatną konsultację
Ikona Ikona Ikona

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700