Sprawdź aż 70 parametrów Twojej strony!
Authority score to wskaźnik używany w marketingu internetowym do oceny i pomiaru autorytetu oraz siły stron internetowych. Jest to kluczowa metryka, która pomaga zrozumieć, jak wysoko algorytmy wyszukiwarek oceniają strony www.
Authority score podaje, jak duży autorytet w wyszukiwarce ma strona lub link do niej prowadzący. Im wyższy authority score, tym większa wiarygodność i wartość danej witryny.
Aby sprawdzić authority score dla strony, można skorzystać z narzędzi online, takich jak Moz, Ahrefs czy Majestic. Wpisanie adresu URL strony internetowej pozwala uzyskać aktualny poziom wskaźnika oraz dodatkowe informacje na temat czynników wpływających na tę ocenę.
Authority score jest obliczany na podstawie kilku kluczowych czynników. Należą do nich:
Narzędzia takie jak Moz przyznają oceny w skali od 0 do 100, gdzie 0 to najniższy autorytet, a 100 to najwyższy autorytet. Ogólna zasada jest taka, że im bliżej wartości maksymalnej, tym większy autorytet przypisywany jest danej stronie.
Przykładowo:
Tak, authority score ma istotny wpływ na wyniki wyszukiwania i pozycję strony w SERP-ach. Witryny o wyższym authority score są lepiej oceniane przez algorytmy wyszukiwarek, co może przekładać się na lepszą widoczność w wynikach organicznych.
E-book dostaniesz w prezencie!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: