Sprawdź aż 70 parametrów Twojej strony!
SERP (Search Engine Results Page) to strona wyników wyszukiwania wyświetlana przez wyszukiwarkę internetową po wprowadzeniu zapytania przez użytkownika. Zawiera różne rodzaje wyników, w tym organiczne i płatne.
Organiczne wyniki wyszukiwania to lista stron internetowych, które wyszukiwarka uznaje za najbardziej odpowiednie w kontekście danego zapytania, bezpłatnie wyświetlane w SERP-ach.
Płatne wyniki wyszukiwania to reklamy wyświetlane w SERP-ach, za które płaci reklamodawca. Zazwyczaj są one oznaczone jako reklamy lub sponsorowane.
SERP w Google to strona wyników generowana przez najpopularniejszą wyszukiwarkę na świecie, czyli Google.
SERP w Bing to strona wyników wyszukiwania wygenerowana przez wyszukiwarkę Bing należącą do Microsoftu.
SERP w Yandex to strona wyników wyszukiwania wygenerowana przez rosyjską wyszukiwarkę Yandex, popularną głównie w krajach rosyjskojęzycznych.
SERP w Yahoo to strona wyników wyszukiwania wygenerowana przez wyszukiwarkę Yahoo, która współpracuje z Bingiem w kwestii wyświetlania wyników.
SERP w DuckDuckGo to strona wyników wyszukiwania generowana przez wyszukiwarkę DuckDuckGo, która stawia na prywatność użytkowników i neutralność wyników.
Kiedy wpiszesz frazę do wyszukiwarki, w odpowiedzi dostajesz listę wyników. Składają się na nie:
– płatne: reklamy wyświetlane na górze i dołu strony,
– bezpłatne: organiczne wyniki wyszukiwania.
– płatne: reklamy lokalne Google Ads,
– bezpłatne: Mapy Google z lokalnymi wynikami biznesów.
E-book dostaniesz w prezencie!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: