SEO to optymalizacja stron internetowych pod kątem widoczności mająca zapewnić Ci jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. To właśnie dzięki tym procesom Twoja witryna będzie pięła się w wynikach organicznych, a Twoi potencjalni klienci prędzej trafią do Ciebie niż do konkurencji.
Większość, a właściwie niemal 100% polskich internautów, poszukuje informacji w Google. Niezależnie od tego, czy jest to czysta chęć poszerzania wiedzy, czy rozeznanie się w prezentach przed świętami.
Rozwijając swój biznes, warto zatem jak najszybciej zacząć myśleć o SEO – najlepiej od samego początku.
– Niskie koszty dotarcia do klientów
– Użytkownicy faktycznie zainteresowani Twoimi usługami
– Większa sprzedaż
– Wieloletnie korzyści
– Zwiększenie świadomości marki
– Twoje usługi pojawiające się zawsze wtedy, kiedy klient ich potrzebuje
– Proste do zmierzenia efekty inwestycji
Odpowiedź jest prosta: wszystko! A właściwie wszystko, co będą w stanie odczytać i zaindeksować boty Google.
Dlatego niezależnie od tego, czy:
– piszesz bloga,
– oferujesz konkretne usługi,
– prowadzisz sklep internetowy,
SEO jest dla Ciebie! Wystarczy, że masz stronę internetową i chcesz za jej pomocą trafić do większego grona odbiorców.
Na początku pracy nad zleceniem pozycjonowania należy przyjrzeć się temu, które elementy Twojej strony internetowej wymagają poprawy. Audyt SEO to obszerna analiza na wielu obszarach. Po przeprowadzeniu go otrzymasz szczegółowy obraz tego, jakie działania należy podjąć, abyś mógł z powodzeniem docierać do nowych klientów.
W Sunrise System przeprowadzimy dla Ciebie bezpłatny audyt SEO, a wszystkie płynące z niego wnioski i wskazówki otrzymasz od nas w postaci przejrzystego raportu.
Bazując na autorskiej metodzie, przeanalizujemy Twoją stronę internetową pod kątem aż 70 parametrów, żeby na ich podstawie ułożyć indywidualny plan optymalizacji. Podczas audytu badamy nie tylko SEO, ale również samą budowę strony czy widoczność Twojego biznesu w Google Maps.
– rozpoczęcie drogi do znalezienia się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarce Google;
– sprawdzenie, czy strona internetowa Twojego biznesu działa jak powinna,
– zdobycie wiedzy, jak dobrze prezentuje się w sieci nowa strona lub taka, na której niedawno wprowadzałeś zmiany,
– eliminację niepotrzebnych lub wręcz szkodliwych dla SEO elementów Twojej witryny,
– oszczędność czasu oraz pieniędzy, które przełożą się na większe zyski w dłuższej perspektywie.
Pierwszym krokiem do poprawienia widoczności Twojej strony dzięki usługom SEO będzie przeprowadzenie analizy jej widoczności w sieci. Dzięki temu poznasz widoczność swojej witryny w TOP 3 i TOP 10 Google (czyli w pierwszych trzech i dziesięciu wynikach wyszukiwania). Dowiesz się także, jak prezentuje się na niej ruch z wyników organicznych.
Wyniki zostaną porównane z danymi stron internetowych, z którymi konkurujesz o widoczność.
Analiza konkurencji jest kluczowym elementem skutecznego pozycjonowania. W końcu bezpośrednio walczysz z innymi o miejsce w wynikach wyszukiwania – trochę jak podczas wyścigu.
Dzięki badaniom poczynań konkurencyjnych firm możesz być o krok przed nimi, uczyć się na ich błędach i wdrażać lepsze rozwiązania na swojej stronie internetowej. W ten sposób ustalisz także priorytetowe frazy kluczowe, a nawet będziesz mógł zainspirować się w kwestii content marketingu.
Słowa kluczowe to swoisty kręgosłup dobrego SEO. To właśnie od nich zaczyna się praca nad pozycjonowaniem jako takim.
Jak już wiesz, inspiracje na słowa kluczowe możesz czerpać od konkurencji – ale nie tylko!
Dobrą praktyką przy wybieraniu słów kluczowych jest zastanowienie się, co internauci będą wpisywać w wyszukiwarkę, aby odnaleźć Twoje usługi. Zastanów się, co Ty wpisujesz, jeśli potrzebujesz coś znaleźć. W pozycjonowaniu stron bardzo ważna jest znajomość potencjalnego klienta – zrozumienie jego potrzeb i preferencji.
Aby wciąż dbać o dobre pozycjonowanie, należy regularnie identyfikować najchętniej wyszukiwane i najbardziej korzystne frazy. W Sunrise System zdejmujemy z Ciebie ciężar pamiętania i cyklicznego analizowania słów kluczowych w Twojej branży. Dzięki temu zyskujesz mnóstwo czasu, który musiałbyś poświęcić na samodzielne prowadzenie działań analitycznych.
Po analizach i raportach przychodzi czas na bezpośrednie wprowadzanie zmian na Twojej stronie internetowej.
Odpowiednie przeprowadzenie optymalizacji to długotrwały proces w pozycjonowaniu sklepów i witryn, który wymaga nie tylko cierpliwości, ale przede wszystkim ogromnej wiedzy z zakresu SEO. Zmiany należy wprowadzać kompleksowo.
Specjaliści od usług SEO zajmą się wdrożeniem przygotowanej wcześniej strategii słów kluczowych. Należy je umieścić nie tylko w tekstach blogowych czy opisach produktów, ale także w metatagach i metaopisach poszczególnych zakładek na stronie.
Na tym etapie dochodzi także optymalizacja techniczna strony internetowej, która odbywa się chociażby poprzez uporządkowanie treści na Twojej witrynie oraz usunięcie z niej ewentualnych błędów.
To też moment, w którym istotną kwestię zaczyna odgrywać content marketing. Specjaliści zajmują się tworzeniem nowych, wartościowych treści na temat Twojej firmy i jej usług. Wykorzystują do tego przygotowaną uprzednio strategię słów kluczowych, działając w ramach zasad SEO copywritingu.
Link building często bywa pomijany przez osoby dopiero zaczynające z SEO. Często wynika to z mylnego przekonania, że nie jest on istotny dla zwiększania widoczności w sieci.
Jednak prawda jest nieco inna. Im więcej zewnętrznych stron będzie linkowało do Twojej strony internetowej, tym bardziej wiarygodna będzie ona dla botów Googla, a co za tym idzie – algorytm wypozycjonuje ją wyżej niż witryny konkurencji.
Budowanie linków to usługa SEO polegająca na promowaniu Twojej witryny w zewnętrznych serwisach. Jak się to odbywa? Na przykład poprzez napisanie specjalnego artykułu blogowego na zewnętrzną stronę internetową i osadzeniu w niej linku do Twojej usługi.
Inną odmianą jest link building wewnętrzny, czyli linkowanie w ramach Twojej witryny. Takie działanie ma na celu ułatwienie poruszania się po Twojej stronie internetowej użytkownikom – którzy trafiają na nią chociażby za pośrednictwem artykułu blogowego – oraz botom wyszukiwarek.
Celem linkowania wewnętrznego jest zatem utrzymanie w obrębie witryny, a dzięki temu zwiększeniu czasu przebywania w jej obrębie.
Jeśli Twoim celem jest wyświetlanie się wysoko w wynikach wyszukiwania na danym obszarze, powinieneś zainteresować się pozycjonowaniem lokalnym.
Działając w ramach tej usługi SEO skupiamy się na pozycjonowaniu na specyficzne frazy, jak chociażby te zawierające w sobie nazwę obszaru działania Twojej firmy. Niezbędne jest także odpowiednie zaopiekowanie się jej wizytówką w Mapach Google.
Warto tutaj wspomnieć też o precyzji, z jaką działa pozycjonowanie lokalne. Podczas wyszukiwania na frazy zawierające w sobie wyrażenia geolokalizowane Google wyświetla nie tylko standardowe wyniki wyszukiwania, ale także trzy najlepiej dopasowanie wizytówki z Map Google.
Właśnie dzięki pozycjonowaniu lokalnemu w Poznaniu, Warszawie, czy jakimkolwiek innej miejscowości, podczas wyszukiwania restauracji czy stacji paliw, otrzymujesz wyniki punktów najbliższych Twojej lokalizacji, a nie tych oddalonych od Ciebie o setki kilometrów. Tego także będzie oczekiwał Twój potencjalny klient, jeśli prowadzisz działalność lokalną.
Nie można przemilczeć faktu, że działania z zakresu pozycjonowania mają także za zadanie zbudowania wizerunku Twojej firmy jako eksperta w branży, w której działasz.
Jest to niezwykle istotny element całej strategii, ponieważ jego powodzenie przełoży się bezpośrednio na zwiększenie wiarygodności, a co za tym idzie – zaufania Twoich klientów.
Tworząc content, nasi specjaliści zawsze robią to w sposób jak najbardziej profesjonalny. Jakościowe i eksperckie treści są ważne nie tylko dla internautów, którzy będą na nie trafiać poszukując odpowiedzi na swoje zapytania. Także boty wyszukiwarek zwracają uwagę na wartość publikowanych przez Ciebie treści. W tym momencie nie liczy się już tylko ilość, ale także to, czy przedstawione informacje są merytoryczne i faktycznie pomocne.
Aby wspomóc budowanie wizerunku Twojej marki w sieci:
– tworzymy wartościowe treści na witrynę;
– optymalizujemy wygląd strony tak, żeby była przyjazna i zachęcająca dla użytkowników;
– dbamy o to, aby jej nazwa i logo pozostały w świadomości klientów!
Droga do skutecznego pozycjonowania nie należy do najkrótszych – będziemy mieli wiele kamieni milowych do osiągnięcia, wiele raportów do przeanalizowania i wiele zmian do wprowadzenia.
Na każdym etapie będziemy w stałym kontakcie, chętni do rozwiewania wątpliwości. Chodzi o to, żebyś to Ty był zadowolony, a Twój biznes prosperował! Sprawdź nasz cennik pozycjonowania.
Że współpraca z nami przynosi wyraźne efekty SEO!
Ale wiemy, że czasami ciężko jest uwierzyć „na słowo”, dlatego zachęcamy Cię do przeczytania case studies oraz opinii firm, z którymi do tej pory współpracowaliśmy.
Dzięki przeczytaniu kilku case studies zorientujesz się, czego możesz spodziewać się po współpracy z nami. Poznasz także dokładne wyniki naszych prac nad pozycjonowaniem stron w Google – dzielimy się wszystkim!
Pracowaliśmy z firmami małymi i dużymi, regionalnymi i międzynarodowymi. Przez lata poznaliśmy realia najróżniejszych przedsiębiorców oraz niezliczonej ilości branż. Przeczytaj, co mają do powiedzenia o współpracy z nami!
Przeczytaj case studies z naszych dotychczasowych współprac. Dzięki nim dowiesz się, jakiego modelu współpracy możesz się po nas spodziewać. Porównasz także wyniki, które uzyskiwaliśmy podczas prac nad pozycjonowaniem biznesów podobnych do Twojego!
Przez lata budowaliśmy pozycjonowanie dla liderów na rynku – krajowym i zagranicznym. Nieobce są dla nas realia zarówno małych oraz średnich przedsiębiorstw, jak i firm rozpoznawalnych w skali międzynarodowej. Przeczytaj, co oni sądzą o współpracy z nami!
Cyklicznie zdobywamy nagrody i certyfikaty potwierdzające naszą skuteczność w dziedzinach SEO oraz SEM, takie jak certyfikat Google Partner. Jesteśmy także wyróżniani w wielu rankingach biznesowych.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: