Prowadzisz e-commerce? Jesteś autorem bloga? Masz własną stronę internetową? Zadbaj o odpowiednie wypozycjonowanie swojej marki. Dzięki temu zdobędziesz więcej klientów, wyprzedzisz konkurencję i zwiększysz sprzedaż.
Czy wiesz, że pozycjonowanie marki powinno:
Zaprojektowanie i wdrożenie działań związanych z pozycjonowaniem marki wymaga doświadczenia, wiedzy i konsekwencji. Ale bez obaw! Wiemy, jak Ci w tym pomóc!
Czego szuka Twój klient? Porady, rozwiązania, wskazówki lub wiedzy na dany temat. Zawartość Twojej strony internetowej powinna być na to odpowiedzią. Stanie się tak dzięki optymalizacji witryny, właściwie dobranym słowom kluczowym i odpowiednio przygotowanemu contentowi.
Użytkownik wpisuje do wyszukiwarki konkretną frazę. Sposobem na to, by Wasze drogi się przecięły w wynikach wyszukiwania, jest spójność. Chodzi o to, by zaistniał związek między tym, co wpisuje klient, a tym, co Ty masz opublikowane na swojej stronie. Odpowiednie frazy, angażujące treści i przyjazna w użytkowaniu witryna sprawią, że zbudujesz z odbiorcą trwałą relację. A oto przecież chodzi w biznesie!
Pozycja Twojej firmy w internecie wynika z tego, gdzie plasujesz się na tle konkurentów w wynikach wyszukiwania. Twoje wyróżniki pomogą zyskać nad nimi przewagę. Firmę możesz pozycjonować w odniesieniu do wielu elementów. Należą do nich:
Ty znasz swoją markę, a my wiemy, jak ją wypromować w internecie. Razem zawalczymy o najwyższe pozycje w wyszukiwarce.
Dlaczego warto zdecydować się na pozycjonowanie marki?
Nasz przepis na widoczność jest zatem krótki i brzmi: pozycjonowanie. SEO daje nam odpowiednie narzędzia, by pokazać odbiorcom wszystko, co wyróżnia Twoją markę na tle konkurencji. Dzięki temu użytkownicy z łatwością znajdą ją w sieci. Co to daje Tobie? Przede wszystkim więcej klientów.
Chcemy poznać bliżej Twoją markę. Porozmawiajmy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach. Bez zobowiązań! Ty zdecydujesz, czy chcesz z nami współpracować.
Pozycjonowanie marki w internecie to czasochłonny proces, ale jego efekty są długotrwałe. Jest skuteczne, ponieważ klienci chętnie wracają na Twoją stronę. Ufają Twojemu brandowi i traktują Cię jako eksperta.
Nowi klienci natomiast bez trudu znajdują Twoją witrynę. Dzieje się tak, ponieważ strona wyświetla się wysoko w wynikach wyszukiwania, a jej zawartość odpowiada na ich potrzeby. Jest to efekt pozycjonowania Twojej strony.
Chcesz trafiać prosto do klientów? Pomożemy Ci w tym! Nasi specjaliści mają doświadczenie w pozycjonowaniu marek z różnych branż. Pomagają firmom niezależnie od ich wielkości – od korporacji aż po jednoosobowe działalności. Każda z nich ma przecież swoją markę, która nie zależy od wielkości czy obszaru działania.
Zamiast pozycjonować samemu markę, warto zlecić to agencji SEO. To dzięki rozmowom z klientem dowiadujemy się, jakie są wartości i cele jego biznesu, kim jest klient i czego oczekuje. Na tej podstawie przedstawiamy nasze pomysły na poprawę widoczności brandu w sieci.
Dokładnie sprawdzamy, czy w obrębie witryny nie występują błędy, które mogą negatywnie wpływać na jej pozycje w wynikach wyszukiwania. Badamy kilkadziesiąt parametrów, by zyskać pełny obraz. To umożliwia nam przygotowanie planu działania.
Przyglądamy się Twoim konkurentom. Sprawdzamy, jakie pozycje zajmują i z czego to wynika. Badamy, frazy kluczowe, które wykorzystują. Analizujemy, jak wyglądają ich profile linkowe. Celem jest zdobycie wiedzy, jak konkurencja pozycjonuje swoje marki.
Tworzymy listę fraz kluczowych wpisywanych przez użytkowników i związanych z Twoją marką. To nie tylko te najprostsze wyrażenia, ale także frazy long tail odpowiadające na bardziej sprecyzowane zapytania klientów. Dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiednio przygotować Twoją stronę do tego, by wyświetlała się jak najwyżej w wyszukiwarce.
Po gruntownym audycie strony i zbadaniu konkurencji, uzbrojeni w listę fraz i zaleceń zabieramy się za poprawę działania witryny. Część zmian możemy wprowadzić sami, do części działań zaangażujemy Ciebie – jako właściciela witryny.
W zależności od Twoich potrzeb przygotowujemy wytyczne do przygotowania nowych treści albo dostarczamy gotowe teksty odpowiednio nasycone frazami związanymi z Twoim brandem i ofertą. Taki dopracowany content skutecznie wpływa na postrzeganie Twojej marki przez klientów.
Link building to bardzo ważny etap prac nad pozycjonowaniem marki. Linki zewnętrzne pozyskane z wartościowych źródeł budują autorytet Twojej strony. Przemyślane linkowanie wewnętrzne poprawia komfort korzystania z witryny.
Pozycjonowanie marki to nie tylko etap optymalizacji. To także ciągłe obserwowanie pozycji witryny i reagowanie na zmiany w algorytmie wyszukiwarki czy dostosowywanie działań do trendów obecnych na rynku, na którym działasz.
Na każdym etapie informujemy Cię o postępach prac. Możesz liczyć na czytelne raporty, wskazówki, porady i wsparcie naszych specjalistów. Nasze zadanie jest jasne: realizujemy Twoje cele i dbamy o Twoją markę.
Wycena naszych usług zależy od kilku czynników. Na cennik pozycjonowania wpływają m.in.:
Chcesz poznać szczegóły? Przygotujemy dla Ciebie wycenę. Bez obaw – to nie zobowiązuje Cię do podpisania z nami umowy. Porozmawiajmy, a potem zdecydujesz, czy chcesz z nami współpracować. Wypróbuj także nasz darmowy audyt SEO.
Mamy 20 lat doświadczenia w pozycjonowaniu witryn internetowych. Wspieramy biznesy online z różnych branż. Możesz być pewny, że strona Twojej marki znajdzie w pewnych rękach specjalistów. Wykorzystujemy sprawdzone metody i nowoczesne narzędzia. Dzięki zaangażowaniu i wiedzy naszych ekspertów osiągniesz oczekiwane rezultaty oraz zbudujesz silny brand w świecie online.
186% – Wzrost liczby wejść
9 482% – Wzrost liczby wyświetleń
740% – Wzrost liczby kliknięć
Pomożemy Ci zwiększyć widoczność Twojej strony w Internecie.
Pozycjonowanie marki to długi proces. Budowanie widoczności i rozpoznawalności to pierwszy etap. W kolejnym trzeba tę pozycję utrzymać.
Im szybciej zlecisz pozycjonowanie, tym lepiej. Najlepiej już od początku istnienia marki skupiać się na jej obecności w internecie, budować wizerunek i zaufanie odbiorców.
Tak. Pozycjonowanie marki to walka o lepszą widoczność na tle konkurencji niezależnie od tego, jak długo firma działa na rynku.
Pozycjonowanie jest dobrym rozwiązaniem dla każdej firmy. Silna marka online nie wynika ze skali czy obszaru działania firmy.
Tak, ale wymaga to wiedzy i doświadczenia w SEO. Najlepiej zlecić to zadanie profesjonalistom z agencji lub zatrudnić w firmie eksperta z odpowiednimi kwalifikacjami.
Pozycjonowanie marki to proces. Aby efekty się utrzymywały, trzeba monitorować pozycje witryny, reagować na trendy w SEO, zjawiska w Twojej branży, ruchy konkurencji i zmiany w algorytmie decydującym o rankingu stron internetowych.
Dbanie o pozycje marki w internecie umożliwia firmie prezentowanie wartości, jakie brand oferuje klientom. To sposób na budowanie silnego wizerunku w sieci i poszerzania grona klientów.
Każda firma jest unikalna, dlatego nasza poznańska agencja SEO za każdym razem przygotowuje ofertę dopasowaną do potrzeb klienta, przy uwzględnieniu jego budżetu i planów marketingowych.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: