Higienamed.pl to sklep stomatologiczny oraz hurtownia medyczna. Z jego oferty korzystają gabinety dentystyczne i weterynaryjne oraz szpitale – zarówno publiczne, jak i prywatne placówki.
Wyzwaniem, przed jakim stanęli nasi specjaliści, było takie opracowanie oraz implementacja strategii kampanii PPC, która będzie przynosić maksymalne zyski przy ograniczonym budżecie klienta.
Kampania kierowana była do osób odpowiadających za zaopatrzenie gabinetów dentystycznych. Wyświetlana była przede wszystkim w odpowiedzi na pasujące do produktów zapytania wpisywane w wyszukiwarce.
W toku realizacji kampanii przede wszystkim modyfikowane były grupy promowanych produktów. Ze względu na ograniczenia budżetowe, nie mogliśmy pozwolić sobie na umieszczenie w kampanii całego
asortymentu, zatem włączane były reklamy dla tych kategorii i produktów, które akurat posiadały ceny promocyjne lub najlepiej konwertowały.
Kampania produktowa PLA smart, a później Performance Max, pozwoliła nam docierać precyzyjnie do odpowiednich odbiorców zarówno w sieci wyszukiwania, jak i w sieci reklamowej.
Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: